logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  14.09.2015

Obóz naukowy i stypendia od Grupy ADAMED



Z początkiem roku szkolnego Grupa Adamed, polska firma farmaceutyczno–biotechnologiczna, rozpoczyna drugą edycję ADAMED SmartUP, programu naukowo-edukacyjnego skierowanego do szczególnie utalentowanej młodzieży. Uczestnicy zawalczą o wyjazd na obóz naukowy, a najzdolniejsi mają również szansę ubiegać się o stypendia naukowe. Drugą edycję rozpoczyna konkurs dla szkół, w którym do wygrania jest wyposażenie szkolnej pracowni naukowej.

Program ADAMED SmartUP adresowany jest do uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, którzy interesują się naukami ścisłymi i przyrodniczymi. Udział w nim może wziąć każdy w wieku 15-19 lat. Pierwszym krokiem w walce o stypendium marzeń jest gra ARG oparta na alternatywnej rzeczywistości, w której uczestnicy muszą stawić czoła zagadkom weryfikującym jednocześnie wiedzę, logikę oraz umiejętność kojarzenia faktów. Rekrutacja do programu już się rozpoczęła – by wziąć w niej udział, należy zarejestrować się na stronie www.adamedsmartup.pl.

W kolejnych etapach osoby, które najlepiej poradzą sobie w grze zaproszone zostaną na rozmowy z Radą Naukową Programu. Wcześniej jednak będą musiały przygotować komplet dokumentów (świadectwo, CV, list motywacyjny, opinia nauczyciela).

Następnym krokiem jest obóz naukowy, podczas którego młodzież będzie miała możliwość przeprowadzania doświadczeń, odwiedzenia miejsc niedostępnych na co dzień zwiedzającym oraz poznania rówieśników i podobnych zainteresowaniach. Najzdolniejsi zostaną objęci 10-miesięcznym programem konsultacji edukacyjnych, a osoby o szczególnym potencjale otrzymają stypendium naukowe.

Przygotowany został konkurs dla szkół, w którym uczniowie wraz z nauczycielami zawalczą o wyposażenie szkolnego laboratorium. Do 1 października mogą nakręcić ciekawą, kreatywną lekcję edukacyjną na jeden z czterech tematów zaproponowanych przez wykładowców ADAMED SmartUP. Taki film należy następnie zamieścić na fanpage programu ADAMED SmartUP na Facebooku. Szczegóły konkursu dostępne są pod adresem: https://adamedsmartup.pl/konkurs.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


  • 10.08.2023

    Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie


  • 28.07.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


  • 27.07.2023

    Biedronka zamyka obieg polietylenu


  • 18.07.2023

    Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek