logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > O modernizacji Polski z BZ WBK
23.10.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

O modernizacji Polski z BZ WBK



Bank Zachodni WBK jest sponsorem tegorocznego Kongresu Obywatelskiego, który odbędzie się w Warszawie pod hasłem „Jaka modernizacja Polski: od budowy infrastruktury do nowych postaw i zachowań”.

Celem Kongresu jest otwarta, pozbawiona uprzedzeń i możliwie empatyczna debata publiczna, oparta na wzajemnym szacunku i dialogu. Kongres Obywatelski ma za zadanie też inspirować i motywować do oddolnych działań obywatelskich.

Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie modernizacja Polski. Organizator Kongresu – Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową – zaplanował dziesięć sesji tematycznych:

  1. Jaka wizja rozwoju Polski – cele, zasady, sekwencja
  2. Drogi do innowacyjnej Polski
  3. Polska ekspansja na Europę i świat – czy i jak to zrobić?
  4. Oddolny „przewrót kopernikański” w edukacji – na ile to możliwe i jak to robić?
  5. Obywatelska modernizacja Polski – jak wykorzystać tę szansę?
  6. Więcej spójności, mniej segregacji społecznej – jak to zrobić?
  7. Praca w Polsce – jak zbudować lepszy rynek pracy?
  8. Miasta przyjazne mieszkańcom – jak uczynić je dobrym miejscem do życia?
  9. Konflikt jako dobro wspólne?
  10. Drogi do lepszego państwa – lekcje z historii

Kongres odbędzie się 26 października br. W godz. 11.00-17.30 na Politechnice Warszawskiej (przy pl. Politechniki). Wstęp jest wolny, wystarczy zarejestrować się na stronie: rejestracja.kongresobywatelski.pl.

Transmisja online sesji plenarnych VIII Kongresu Obywatelskiego dostępna będzie na stronie: www.kongresobywatelski.pl.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek