Rusza internetowa platforma marketingspoleczny.pl dla zainteresowanych tematem komunikacji CSR i marketingu społecznego. Ma to być przede wszystkim miejsce promowania standardów w branży. Platforma to autorski projekt realizowany przez Fabrykę Komunikacji Społecznej w ramach wdrażania strategii CSR.
Internetowa platforma ma stać się inspiracją dla wszystkich zainteresowanych komunikacją CSR i marketingiem społecznym. W pierwszej odsłonie portalu użytkownicy poznają zasady tworzenia kampanii Cause Related Marketing (zaangażowania społecznego). Do współpracy zaprosiliśmy ekspertów w obszarze marketingu społecznego. Znajdują się wśród nich praktycy oraz naukowcy. Sami także będziemy dzielić się dobrymi praktykami. Wszystko po to, aby w Polsce kampanie CRM były realizowane na wysokim poziomie i przynosiły wymierny rezultat społeczny – mówi Paweł Prochenko, Managing Partner w Fabryce Komunikacji Społecznej.
Wśród osób, które zdecydowały się wesprzeć edukację w zakresie kampanii CRM-owych znaleźli się: Katarzyna Dulko-Gaszyna – Kierownik ds. zrównoważonego rozwoju, IKEA, Grzegorz Gruca – ekspert ds. fundraisingu, wiceprezes Polskiej Akcji Humanitarnej, Dominika Maison – profesor UW, psycholog, ekspert ds. psychologii reklamy i badań zachowań konsumenckich, Przemek Pohrybieniuk – Pełnomocnik Zarządu ds. relacji zewnętrznych i CSR, Danone. W krótkich nagraniach eksperci opowiadają o poszczególnych etapach tworzenia kampanii CRM na podstawie swoich doświadczeń.
Platforma marketingu społecznego i komunikacji CSR będzie się rozwijała. Pojawi się więcej tematów dotyczących CSR-owych obszarów takich jak: pracownicy, rynek, środowisko, zaangażowanie społeczne. Materiały będą dostępne w różnych formatach w zależności od preferencji użytkownika.
Platforma ma służyć do komunikacji i dyskusji na ważne tematy. Docelowo będzie to otwarty portal, gdzie wszyscy zainteresowani komunikacją w CSR będą mogli komentować i publikować swoje teksty – dodaje Paweł Prochenko.
Fabryka Komunikacji Społecznej (FKS) przygotowała projekt w ramach wdrażania strategii CSR dzięki dofinansowaniu ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (PARP). FKS to agencja od 11 lat specjalizująca się w marketingu społecznym. Głównym obszarem działalności jest realizacja kampanii społecznych dla potrzeb biznesu, instytucji publicznych i organizacji pozarządowych. Agencja wykorzystuje narzędzia reklamowe, PR i ePR. Posiada także odrębny dział zajmujący się produkcją filmową Fabryka FILM. FKS jest wydawcą portalu www.kampaniespoleczne.pl.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”