logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > O komunikacji CSR i marketingu społecznym
12.11.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

O komunikacji CSR i marketingu społecznym



Rusza internetowa platforma marketingspoleczny.pl dla zainteresowanych tematem komunikacji CSR i marketingu społecznego. Ma to być przede wszystkim miejsce promowania standardów w branży. Platforma to autorski projekt realizowany przez Fabrykę Komunikacji Społecznej w ramach wdrażania strategii CSR.

Internetowa platforma ma stać się inspiracją dla wszystkich zainteresowanych komunikacją CSR i marketingiem społecznym. W pierwszej odsłonie portalu użytkownicy poznają zasady tworzenia kampanii Cause Related Marketing (zaangażowania społecznego). Do współpracy zaprosiliśmy ekspertów w obszarze marketingu społecznego. Znajdują się wśród nich praktycy oraz naukowcy. Sami także będziemy dzielić się dobrymi praktykami. Wszystko po to, aby w Polsce kampanie CRM były realizowane na wysokim poziomie i przynosiły wymierny rezultat społeczny – mówi Paweł Prochenko, Managing Partner w Fabryce Komunikacji Społecznej.

Wśród osób, które zdecydowały się wesprzeć edukację w zakresie kampanii CRM-owych znaleźli się: Katarzyna Dulko-Gaszyna – Kierownik ds. zrównoważonego rozwoju, IKEA, Grzegorz Gruca – ekspert ds. fundraisingu, wiceprezes Polskiej Akcji Humanitarnej, Dominika Maison – profesor UW, psycholog, ekspert ds. psychologii reklamy i badań zachowań konsumenckich, Przemek Pohrybieniuk – Pełnomocnik Zarządu ds. relacji zewnętrznych i CSR, Danone. W krótkich nagraniach eksperci opowiadają o poszczególnych etapach tworzenia kampanii CRM na podstawie swoich doświadczeń.

Platforma marketingu społecznego i komunikacji CSR będzie się rozwijała. Pojawi się więcej tematów dotyczących CSR-owych obszarów takich jak: pracownicy, rynek, środowisko, zaangażowanie społeczne. Materiały będą dostępne w różnych formatach w zależności od preferencji użytkownika.

Platforma ma służyć do komunikacji i dyskusji na ważne tematy. Docelowo będzie to otwarty portal, gdzie wszyscy zainteresowani komunikacją w CSR będą mogli komentować i publikować swoje teksty – dodaje Paweł Prochenko.

Fabryka Komunikacji Społecznej (FKS) przygotowała projekt w ramach wdrażania strategii CSR dzięki dofinansowaniu ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (PARP). FKS to agencja od 11 lat specjalizująca się w marketingu społecznym. Głównym obszarem działalności jest realizacja kampanii społecznych dla potrzeb biznesu, instytucji publicznych i organizacji pozarządowych. Agencja wykorzystuje narzędzia reklamowe, PR i ePR. Posiada także odrębny dział zajmujący się produkcją filmową Fabryka FILM. FKS jest wydawcą portalu www.kampaniespoleczne.pl.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek