"Ateiści są boscy" brzmi hasło drugiej edycji kampanii, mającej wywołać dyskusję na temat obecności ateizmu i agnostycyzmu w sferze publicznej, a także ocieplić wizerunek osoby niewierzącej.
Ateiści są zwyczajni, racjonalni, inteligentni. Pewnie nie brakuje nam przywar, które dopełniają naszą codzienność. W tym kontekście jesteśmy po prostu ludzcy. Po co więc prowokujemy do boskości? Na pewno by wywołać dyskusję, a może uda nam się ocieplić wizerunek ateisty, takiego człowieka, który jest cool – piszą na swojej stronie organizatorzy, zrzeszeni w Fundacji Wolność od Religii.
Pierwsze billboardy pojawią się 30 września w Bydgoszczy, Krakowie, Rzeszowie, Starogardzie Gdańskim, Gliwicach, Tychach i Lublinie. Od listopada znajdą się także w Kielcach, Opolu, Bielsku-Białej, Zielonej Górze, Poznaniu oraz w Warszawie. Kampania finansowana jest z darowizn. Organizatorzy zbierają jeszcze fundusze na wykupienie billboardów – każdy, kto wpłaci 500 złotych na ten cel, może zaproponować lokalizację, a fundacja zobowiązuje się dołożyć starań, by spełnić jego oczekiwania.
Poprzednia kampania była prowadzona pod hasłami "Nie zabijam. Nie kradnę. Nie wierzę" oraz "Nie wierzysz w Boga? Nie jesteś sam". Więcej informacji na ten temat znajduje się w dziale Kampanie oraz w dziale Kontrowersje.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich