Nestlé opublikowało nowy Raport Tworzenia Wspólnej Wartości za lata 2012-2013 dostępny na www.nestle.pl oraz na Facebooku Nestlé.
Nowy raport prezentuje działania Nestlé w Polsce z 2 ostatnich lat (2012-2013) w trzech aspektach: ekonomicznym, środowiskowym i społecznym. Każdy może skomentować treść raportu na fanpage’u firmy na Facebooku, podzielić się z innymi wybraną przez siebie treścią czy napisać bezpośrednio do firmy, zadając pytania lub wyrażając opinię.
Raport został zgłoszony do udziału w konkursie na najlepszy raport społeczny w Polsce – Raporty Społeczne 2014. Pierwszy raport Nestlé za lata 2008-2011 wybrano najlepszym debiutem wśród raportów w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu.
Raport został też przedstawiony niezależnej globalnej instytucji wyznaczającej standardy raportowania społecznego – Global Reporting Initiative (GRI) i otrzymała certyfikat GRI na poziomie CORE. GRI to wiodąca organizacja w zakresie zrównoważonego rozwoju promująca dobre praktyki w zakresie raportowania społecznego i gwarant wysokiej jakości raportu.
Prowadząc z sukcesem biznes w Polsce, już od ponad 20 lat Nestlé wnosi znaczący wkład zarówno w rozwój gospodarczy kraju, jak i budowę kapitału społecznego. Bazując na międzynarodowej wiedzy i lokalnym doświadczeniu, Nestlé stara się być partnerem polskich rodzin w zakresie odżywania oraz liderem w dziedzinie żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia.
W najbliższej przyszłości będziemy kontynuować dotychczasowe działania, a w szczególności skupimy się na 3 obszarach: wsparciu ludzi młodych we wchodzeniu na rynek pracy m.in. w ramach Inicjatywy Na Rzecz Zatrudniania Ludzi Młodych Nestlé needs YOUth, dalszej redukcji i optymalizacji opakowań oraz współpracy z lokalnymi dostawcami – powiedziała Iwona Konstanty, Młodszy Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej Nestlé Polska S.A.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

