logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Nowe terminy zgłoszeń raportów społecznych
10.05.2016
Tematy: Wydarzenia

Nowe terminy zgłoszeń raportów społecznych



Co roku firmy i organizacje raportujące swój wpływ na społeczeństwo i środowisko, a także inne elementy swojej aktywności niefinansowej, mogą zgłaszać sprawozdania do konkursu Raporty Społeczne.

Konkurs Raporty Społeczne ocenia sposób zaraportowania danych niefinansowych, obejmujących tak zwane czynniki ESG, czyli kwestie dotyczące środowiska, społeczeństwa i ładu organizacyjnego (E – environmental, S – social responsibility, G – corporate governance). W tegorocznej edycji konkursu rejestracja raportów rozpocznie się 13 czerwca i potrwa do 31 lipca. Organizatorzy – Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firma doradcza Deloitte – chcą w ten sposób zachęcić podmioty raportujące do wcześniejszego ujawniania tych danych swoim interesariuszom i synchronizowania ich publikacji z terminem ogłaszania sprawozdań finansowych.

Raporty społeczne powinny służyć zarówno firmie, jak i jej interesariuszom, którzy dzięki temu lepiej będą rozumieć jak firma wpływa na ludzi i środowisko, i jak rozumie swoją odpowiedzialność. W tym roku przesunęliśmy termin zgłoszeń raportów do konkursu na lipiec, mając nadzieję, że zmobilizuje to przedsiębiorstwa do przyspieszenia procesu zbierania i publikowania danych pozafinansowych. Zależy nam na podnoszeniu znaczenia raportów dla otoczenia biznesu, pokazywania ich przydatności i aktualności. Należy też pamiętać o nowej, unijnej dyrektywie, która z dużym prawdopodobieństwem zobliguje niektóre, największe firmy do ujawniania danych niefinansowych do końca drugiego kwartału – tłumaczy Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu i przewodnicząca jury głównego konkursu Raporty Społeczne.

W związku ze zmianą terminu zgłoszeń wcześniej odbędzie się także głosowanie internautów na najlepiej sporządzone raporty społeczne – od 16 sierpnia do 16 września, oraz konferencja połączona z rozstrzygnięciem konkursu – 4 października. W tym roku konkurs Raporty Społeczne odbędzie się po raz 10. Jego celem jest szerzenie idei raportowania niefinansowego i pokazanie dobrych praktyk w tym zakresie. Konkurs organizują Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Deloitte.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek