logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Nowe priorytety Nestlé
10.09.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Nowe priorytety Nestlé



Nestlé ogłasza nowe zobowiązania Tworzenia Wspólnej Wartości (ang. Creating Shared Value, CSV), czyli społecznej odpowiedzialności biznesu.

Nowa strategia dotyczy Nestlé Polska S.A. i pozostałych spółek Nestlé w kraju. Firma wybrała 3 nowe obszary działań, w których w ciągu najbliższych 2 lat skupione będą aktywności. Są to: lokalne pozyskiwanie surowców od miejscowych dostawców, ulepszanie opakowań i zmniejszanie ich wpływu na środowisko oraz związane z opakowaniami bezpieczeństwo produktów i niemarnowanie żywności, a także wsparcie młodzieży na rynku pracy.

Firma planuje pozyskiwać większość (obecnie 70%) surowców i opakowań do produkcji od lokalnych dostawców. W 2013 roku 100% świeżych warzyw i owoców wykorzystywanych do produkcji produktów marki Nestlé Nutrition dla dzieci i niemowląt zostało zakupionych od lokalnych dostawców. Priorytetem będzie także optymalizowanie opakowań zaczynając na etapie ich projektowania, poprzez zmniejszanie wagi opakowań oraz harmonizację materiałów opakowaniowych. Opakowania mają też przeciwdziałać marnowaniu żywności.

W zakresie wspierania zatrudnienia i walki z bezrobociem młodzieży firma do 2016 roku stworzy szansę rozwoju zawodowego dla 800 osób do 30. roku życia (połowa dostanie oferty pracy, a druga połowa propozycje staży i praktyk) w ramach inicjatywy „Nestlé needs YOUth”. W czerwcu Nestlé w Europie wraz ze swoimi dostawcami powołało „Sojusz dla Młodych”, czyli partnerstwo na rzecz organizowania i promowania praktyk zawodowych. Firma będzie wspierać młodzież w szukaniu pracy poprzez warsztaty i szkolenia, m.in. jak pisać CV oraz jak odnaleźć się na rozmowie kwalifikacyjnej. W tegorocznych odpłatnych praktykach letnich bierze udział 80 studentów w zakładach zlokalizowanych w całej Polsce.

Nowy raport CSV Nestlé zostanie ogłoszony jesienią 2014 roku.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek