Nowe horyzonty. Przewodnik po społecznej odpowiedzialności i rozwoju zrównoważonym
Książka jest przeznaczona dla szerokiego grona czytelników, w tym praktyków i teoretyków zarządzania, zainteresowanych przemianami w zakresie postrzegania roli biznesu we współczesnym społeczeństwie. Autorzy przedstawiają w niej obecny stan debaty na temat społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw oraz rozwoju zrównoważonego.
Część słownikowa książki zawiera omówienie 100 pojęć i inicjatyw związanych ze społeczną odpowiedzialnością organizacji i rozwojem zrównoważonym. Może stanowić także materiał dydaktyczny dla studentów – w tym celu każde z pojęć i inicjatyw przedstawione w słowniku zaopatrzone zostały w zadania do samodzielnego wykonania.
Autorami książki są profesor Jan Jonker z Uniwersytetu Radboud z Nijmegen w Holandii oraz doktor Agata Rudnicka i doktor Janusz Reichel z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Zastosowano formuły non-profit w procesie opracowania i wydania publikacji, by utrzymać jej cenę na przystępnym poziomie. Książkę można zakupić na stronie Centrum Strategii i Rozwoju IMPACT.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Vtubing — co warto o nim wiedzieć?
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
10.04.2024
Na co przeznaczamy 1,5% podatku?
-
05.04.2024
Polak na diecie