Nowe horyzonty. Przewodnik po społecznej odpowiedzialności i rozwoju zrównoważonym
Książka jest przeznaczona dla szerokiego grona czytelników, w tym praktyków i teoretyków zarządzania, zainteresowanych przemianami w zakresie postrzegania roli biznesu we współczesnym społeczeństwie. Autorzy przedstawiają w niej obecny stan debaty na temat społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw oraz rozwoju zrównoważonego.
Część słownikowa książki zawiera omówienie 100 pojęć i inicjatyw związanych ze społeczną odpowiedzialnością organizacji i rozwojem zrównoważonym. Może stanowić także materiał dydaktyczny dla studentów – w tym celu każde z pojęć i inicjatyw przedstawione w słowniku zaopatrzone zostały w zadania do samodzielnego wykonania.
Autorami książki są profesor Jan Jonker z Uniwersytetu Radboud z Nijmegen w Holandii oraz doktor Agata Rudnicka i doktor Janusz Reichel z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Zastosowano formuły non-profit w procesie opracowania i wydania publikacji, by utrzymać jej cenę na przystępnym poziomie. Książkę można zakupić na stronie Centrum Strategii i Rozwoju IMPACT.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
23.10.2024
Pokolenie Z najmniej skłonne do sortowania śmieci i recyklingu
-
18.10.2024
Chandra a depresja — czym się od siebie różnią?
-
11.10.2024
Rodzice oblali kartkówkę z wiedzy o myciu zębów dzieci. Wyniki badania
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
13.09.2024
Szkoła kontra smartfony