logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Nowe dachy od Radia ZET i Ruukki
13.05.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Nowe dachy od Radia ZET i Ruukki



Ruszyła II edycja akcji społecznej „Lepszy dach nad głową” organizowanej przez Fundację Radia ZET i firmę Ruukki. Kierowana jest do zawodowych rodzin zastępczych oraz rodzinnych domów dziecka.

Według ostatnich danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej w Polsce na koniec 2012 roku było 228 rodzinnych domów dziecka i 1843 zawodowe rodziny zastępcze. W tym czasie pod ich opieką przebywało blisko 8 tys. dzieci, które zostały pozbawione właściwej pieczy ze strony biologicznych rodziców. Psychologowie są zgodni, że taka forma wychowawcza jest najkorzystniejsza pod kątem późniejszego ich przystosowania do funkcjonowania w społeczeństwie. Placówek rodzinnych wkraju wciąż jest za mało, a dzieci pozostających pod opieką tradycyjnych domów dziecka – zdecydowanie za dużo (blisko 16 tys.). Te ostatnie nie są w stanie przysposobić wychowanków do pełnej samodzielności.

Wszystkie rodziny zastępcze i rodzinne domy dziecka, których dachy wymagają szybkiej naprawy mogą zgłaszać się poprzez stronę www.lepszydachnadglowa.pl. Spośród tych placówek specjalna komisja wyłoni trzy najbardziej potrzebujące. Podobnie jak rok temu firma Ruukki Polska ufunduje im i zamontuje nowe dachy Finnera. Termin zgłoszeń upływa 21 maja.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek