„Duszący” problem, z którym boryka się Nowa Zelandia, pokazywała twarz chłopca próbującego złapać oddech i uwolnić się z zamknięcia w folii. To właśnie problem z oddychaniem jest najbardziej tragicznym objawem astmy, której dotyczyła kampania fundacji Asthma and Respiratory Foundation of New Zealand, przygotowana przez Ogilvy & Mather Auckland. Czytelnik rozdzierając folię, by wydobyć magazyn, uwalniał niejako chłopca z pułapki. Mógł też oczywiście zrobić więcej – reklama namawiała, aby ofiarować 20$ na walkę z chorobą.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!