Badania wskazują, że każdy Niemiec zna osobiście ludzi, którzy zostali ranni na drodze, bądź znał tych, którzy zginęli w wypadku samochodowym. Liczba ofiar z roku na rok wzrasta. Głównym powodem wypadków śmiertelnych jest przekroczenie dozwolonej prędkości (31% ogółu wypadków w 2006 roku).
18 marca 2008 roku ruszyła kampania „Runter vom Gas” (Noga z gazu) zorganizowana przez Ministerstwo Transportu i Krajową Radę Bezpieczeństwa Drogowego.
Reklamy, które pojawiły się w prasie i na plakatach, pokazują zachowane na fotografiach szczęśliwe chwile rodzin, par i przyjaciół. Stanowią kontrast do nekrologów i związanych z nimi uczyć smutku i nieszczęścia. Informują o powodach śmierci: „Za szybko na mokrej jezdni”, „Za szybko na zakręcie” „Gówniarze chcieli szybko do domu”, „Jechali zbyt sportowo”, „Przeceniona sprawność motoru „.
K. Figurska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
07.02.2025
Co Polacy wiedzą o kaucji?