logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Noc rowerowa z BGŻ
21.06.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Noc rowerowa z BGŻ



Promocja jazdy na rowerze jest głównym celem Świętojańskiej Nocy Rowerowej, gry miejskiej, której organizatorem jest BGŻ.

Osoby, które 21 czerwca w godzinach późnowieczornych i nocnych odwiedzą rowerem oddziały Banku BGŻ w Warszawie, Katowicach, Tychach i Chorzowie, mogą dostać korzystne rabaty w sklepach partnerujących zabawie: Ski Team (Warszawa) i Bikershop (Katowice).

Wyzwaniem dla uczestników gry jest przejechanie rowerem w godzinach 19.00 – 24.00 trasy pomiędzy wyznaczonymi punktami kontrolnymi. Rowerzyści wyznaczają sobie trasę indywidualnie.

W Warszawie punktami kontrolnymi jest osiemnaście oddziałów Banku BGŻ i dwa sklepy sportowe Ski Team (łącznie 20 punktów). Do gry można przystąpić w dowolnej placówce Banku BGŻ między 19:00, a 22:30. Meta znajduje się w I Oddziale Operacyjnym BGŻ przy ulicy Grzybowskiej.

Na Śląsku jest piętnaście punktów kontrolnych, m.in. trzy oddziały Banku BGŻ i sklep sportowy Bikershop. Start i meta znajdują się w Oddziale Operacyjnym BGŻ przy ulicy Staromiejskiej w Katowicach. Uczestnicy będą rejestrowani od 19.00 do 21:00.

W Świętojańskiej Nocy Rowerowej mogą wziąć udział osoby posiadające sprawny technicznie i oświetlony rower. Przy rejestracji potrzebny będzie dowód osobisty. W czasie gry nie można łamać przepisów prawa o ruchu drogowym.

Szczegółowe informacje dostepne są na stronie www.kochamrower.pl.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek