logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  19.02.2015

NIVEA ufunduje 40 placów zabaw



Marka NIVEA w lutym 2015 rozpocznie nowy projekt społeczny pod nazwą „Podwórko NIVEA” Rodzinne Miejsce Zabaw. Marka ufunduje w całej Polsce 40 placów zabaw, przygotowanych z myślą o rodzinie. „Podwórka NIVEA” mają kłaść nacisk na jakościowe spędzanie czasu z dzieckiem, z dala od telewizora czy komputera. Jednocześnie mają pozwolić przenieść się współczesnym rodzicom  do czasów, w których sami bawili się na podwórku.

Plac zabaw za pomocą zastosowanych elementów będzie odpowiadał na potrzeby dzieci w różnym wieku oraz nawiązywał do klasycznych zabaw, popularnych w czasach dzieciństwa współczesnych rodziców, takich jak: gra w klasy, skakanka  lub zabawa na trzepaku. 

Ostatecznie lokalizacje Rodzinnych Miejsc Zabaw będą zależały od społeczności lokalnych. W pierwszym etapie konkursu gminy lub spółdzielnie mieszkaniowe zgłaszają swój udział w konkursie, następnie mieszkańcy mogą oddawać głosy za pośrednictwem strony internetowej. Wygrywają lokalizacje, które zbiorą największą liczbę głosów.

Aby przystąpić do akcji, należy w okresie od 1 lutego 2015 r. do 31 marca 2015 r. zachęcić swoją gminę lub spółdzielnię mieszkaniową do wzięcia udziału w konkursie. Następnie, gminy oraz spółdzielnie przesyłają swoje wnioski w formie wypełnionego formularza zgłoszeniowego do siedziby organizatora lonkursu. Regulamin dostępny jest na stronie akcji www.nivea.pl/podworko.

Głosowanie na zwycięskie lokalizacje odbędzie się za pośrednictwem platformy internetowej i trwać będzie od 1 kwietnia do 31 maja. Po zakończeniu głosowania podwórka zostaną umieszczone w 40 lokalizacjach z największą liczbą głosów.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek