Marka NIVEA w lutym 2015 rozpocznie nowy projekt społeczny pod nazwą „Podwórko NIVEA” Rodzinne Miejsce Zabaw. Marka ufunduje w całej Polsce 40 placów zabaw, przygotowanych z myślą o rodzinie. „Podwórka NIVEA” mają kłaść nacisk na jakościowe spędzanie czasu z dzieckiem, z dala od telewizora czy komputera. Jednocześnie mają pozwolić przenieść się współczesnym rodzicom do czasów, w których sami bawili się na podwórku.
Plac zabaw za pomocą zastosowanych elementów będzie odpowiadał na potrzeby dzieci w różnym wieku oraz nawiązywał do klasycznych zabaw, popularnych w czasach dzieciństwa współczesnych rodziców, takich jak: gra w klasy, skakanka lub zabawa na trzepaku.
Ostatecznie lokalizacje Rodzinnych Miejsc Zabaw będą zależały od społeczności lokalnych. W pierwszym etapie konkursu gminy lub spółdzielnie mieszkaniowe zgłaszają swój udział w konkursie, następnie mieszkańcy mogą oddawać głosy za pośrednictwem strony internetowej. Wygrywają lokalizacje, które zbiorą największą liczbę głosów.
Aby przystąpić do akcji, należy w okresie od 1 lutego 2015 r. do 31 marca 2015 r. zachęcić swoją gminę lub spółdzielnię mieszkaniową do wzięcia udziału w konkursie. Następnie, gminy oraz spółdzielnie przesyłają swoje wnioski w formie wypełnionego formularza zgłoszeniowego do siedziby organizatora lonkursu. Regulamin dostępny jest na stronie akcji www.nivea.pl/podworko.
Głosowanie na zwycięskie lokalizacje odbędzie się za pośrednictwem platformy internetowej i trwać będzie od 1 kwietnia do 31 maja. Po zakończeniu głosowania podwórka zostaną umieszczone w 40 lokalizacjach z największą liczbą głosów.
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku