logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > NIVEA pielęgnuje dziecięce talenty
13.03.2019
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

NIVEA pielęgnuje dziecięce talenty



Podwórko Talentów NIVEA to jedna z największych akcji CSR w Polsce. W tym roku marka wybuduje kolejne 20 edukacyjnych placów zabaw, dzięki którym dzieci będą mogły rozwijać swoje talenty. Właśnie ruszyła piąta edycja kampanii.

Podwórko Talentów NIVEA to inicjatywa, której celem jest tworzenie miejsc, pomagających najmłodszym odkrywać ich pasje i zainteresowania. Marka NIVEA angażuje do zabawy nie tylko dzieci i rodziców, ale również szkoły, spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe, zachęcając do wspólnego spędzania czasu na świeżym powietrzu.

Podwórko Talentów NIVEA to niezwykle ważna dla nas inicjatywa. Kiedy widzimy uśmiechy dzieci bawiących się na placach zabaw, wiemy, że nasza akcja jest bardzo potrzebna. Ubiegłoroczne zmiany mechanizmu konkursu sprawiły, że stał się on dostępny dla jeszcze większej grupy odbiorców. – mówi Katarzyna Singh, CSR Manager NIVEA.

Obecnie akcja prowadzona jest w podziale na trzy kategorie miejscowości, różniące się pod względem liczby mieszkańców, czyli tzw. koszyki. Dzięki temu Podwórka Talentów NIVEA mają szansę powstać zarówno w najmniejszych miasteczkach, jak i dużych miastach.

Im wcześniej dziecko znajdzie dziedzinę, w której wykazuje szczególne uzdolnienia, tym większe ma szansę na osiągnięcie w niej przyszłego sukcesu. Badania Kantar Millward Brown na zlecenie NIVEA wykazały jednak, że w Polsce infrastruktura służąca ich rozwojowi jest, niestety, niewystarczająca. Właśnie te braki starają się wypełnić Podwórka Talentów – miejsca, które rozbudzają w najmłodszych kreatywność, a jednocześnie pozwalają w interesujący sposób spędzić czas na świeżym powietrzu.

Ostatnia edycja Podwórka Talentów NIVEA cieszyła się ogromną popularnością – na konkurs przyszło aż 550 zgłoszeń ze strony gmin, szkół, spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, a w głosowanie zaangażowało się 320 tysięcy osób, które w sumie oddały dwa miliony głosów. Dzięki działaniom marki w Polsce powstało już 120 Podwórek NIVEA, na których każdego dnia dzieci kreatywnie spędzają czas.

W tegorocznej edycji konkursu można wziąć udział, wybierając jedną z dwóch dostępnych ścieżek: podstawową, w której wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie www.podworko.nivea.pl oraz jurorską, w której do formularza należy dołączyć prezentację lub film pokazujący talenty dzieci, dla których ma powstać Podwórko. Lokalizacje można zgłaszać w jednej z trzech kategorii – w zależności od wielkości miejscowości. Zgłoszenia będą przyjmowane do 22 kwietnia, a zwycięzców poznamy w czerwcu.

CSR dzieci konkurs edukacja Podwórko talentów Nivea


Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Polska





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek