logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Nivea organizuje piłkarskie happeningi
05.06.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Nivea organizuje piłkarskie happeningi



7 maja w Białymstoku, 15 maja w Katowicach, a 16 maja w Rzeszowie odbyły się piłkarskie happeningi. Akcje ambientowe zostały zorganizowane w ramach programu społecznego „Szkółki piłkarskie NIVEA”. Inicjatywy miały na celu zachęcenie do oddawania głosów na lokalne szkoły i kluby, starające się o sprzęt sportowy oraz o dostęp do treningów piłkarskich. Zarówno reprezentanci szkółki, jak i przechodnie mogli wziąć udział w ćwiczeniach poprowadzonych przez „CLYD’a” – mistrza futbolowego freestyl’u oraz  animatora sportowych zabaw.

Od stycznia b.r. szkoły podstawowe oraz kluby sportowe non-profit mogą zgłaszać swój udział w programie „Szkółki Piłkarskie NIVEA”, rejestrując się na stronie internetowej www.szkolkiNIVEA.pl. Wszystkie placówki biorą udział w ogólnopolskim głosowaniu, które zakończy się 17 czerwca.                

O wynikach zdecyduje liczba głosów oddana przez internautów. Laureaci rankingu otrzymają dostęp do nowoczesnego sprzętu sportowego, programu treningowego dla dzieci oraz szkoleń dla trenerów przygotowanych przez specjalistów Akademii Ajax Amsterdam. Prowadzone szkolenia oraz postępy młodych piłkarzy będą na bieżąco monitorowane. 10 najlepszych drużyn weźmie udział w turnieju zwieńczającym cykl treningowy, a 6 zwycięskich zespołów wyjedzie na letni obóz szkoleniowy Akademii Ajax Amsterdam. Program został objęty patronatem honorowym Minister Edukacji Narodowej.

Inspiracje do bezpiecznych, rozwijających dziecko aktywności z piłką, pomocne filmiki instruktażowe znajdują się na stronie programu.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek