Fundacja Polskiej Grupy Farmaceutycznej SA – Dbam o Zdrowie, w ramach kampanii 1%, prowadzi działania i akcje promocyjne, zachęcające do przekazywania 1% podatku na swoją działalność. Jej celem jest również informowanie społeczeństwa o problemie jakim jest niewykupywanie przez Polaków leków z powodu braku środków finansowych. Hasło tegorocznej kampanii brzmi: „Zostań lekiem na całe zło…”.
Druga odsłona kampanii ruszyła na początku marca. Nośnikami akcji są plakaty, reklamy w czasopismach branżowych i reklama w internecie. Fundacja chce zwrócić w ten sposób uwagę odbiorców kampanii na to, że co czwarty Polak, w tym głównie osoby starsze, nie wykupuje i nie bierze leków, ponieważ są one za drogie. Wpłata 1% na rzecz Fundacji, oznacza wykupienie 3 recept,
Kreację kampanii w ramach działań non-profit stworzyła Agencja Schulz sp. z o.o. z Krakowa
W ramach kampanii odbyła się także akcja pt. „Gruby portfel na chude lata”. Wydarzenie miało udowodnić, że „gruby portfel” niekoniecznie oznacza dobrobyt. W ramach akcji, wolontariusze przeszli ul. Piotrkowską w Łodzi „gubiąc” w różnych miejscach portfele wypełnione niezrealizowanymi receptami. Była w nich również zamieszczona informacja o problemie niewykupywania leków.
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku