Fundacja Polskiej Grupy Farmaceutycznej SA – Dbam o Zdrowie, w ramach kampanii 1%, prowadzi działania i akcje promocyjne, zachęcające do przekazywania 1% podatku na swoją działalność. Jej celem jest również informowanie społeczeństwa o problemie jakim jest niewykupywanie przez Polaków leków z powodu braku środków finansowych. Hasło tegorocznej kampanii brzmi: „Zostań lekiem na całe zło…”.
Druga odsłona kampanii ruszyła na początku marca. Nośnikami akcji są plakaty, reklamy w czasopismach branżowych i reklama w internecie. Fundacja chce zwrócić w ten sposób uwagę odbiorców kampanii na to, że co czwarty Polak, w tym głównie osoby starsze, nie wykupuje i nie bierze leków, ponieważ są one za drogie. Wpłata 1% na rzecz Fundacji, oznacza wykupienie 3 recept,
Kreację kampanii w ramach działań non-profit stworzyła Agencja Schulz sp. z o.o. z Krakowa
W ramach kampanii odbyła się także akcja pt. „Gruby portfel na chude lata”. Wydarzenie miało udowodnić, że „gruby portfel” niekoniecznie oznacza dobrobyt. W ramach akcji, wolontariusze przeszli ul. Piotrkowską w Łodzi „gubiąc” w różnych miejscach portfele wypełnione niezrealizowanymi receptami. Była w nich również zamieszczona informacja o problemie niewykupywania leków.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku