logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Nieśmiesznie w kampanii fundacji Dbam o Zdrowie
17.03.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Nieśmiesznie w kampanii fundacji Dbam o Zdrowie



Fundacja Polskiej Grupy Farmaceutycznej SA – Dbam o Zdrowie, w ramach kampanii 1%, prowadzi działania i akcje promocyjne, zachęcające do przekazywania 1% podatku na swoją działalność. Jej celem jest również informowanie społeczeństwa o problemie jakim jest niewykupywanie przez Polaków leków z powodu braku środków finansowych. Hasło tegorocznej kampanii brzmi: „Zostań lekiem na całe zło…”.

Druga odsłona kampanii ruszyła na początku marca. Nośnikami akcji są plakaty, reklamy w czasopismach branżowych i reklama w internecie. Fundacja chce zwrócić w ten sposób uwagę odbiorców kampanii na to, że co czwarty Polak, w tym głównie osoby starsze, nie wykupuje i nie bierze leków, ponieważ są one za drogie. Wpłata 1% na rzecz Fundacji, oznacza wykupienie 3 recept,

Kreację kampanii w ramach działań non-profit stworzyła Agencja Schulz sp. z o.o. z Krakowa

W ramach kampanii odbyła się także akcja pt. „Gruby portfel na chude lata”. Wydarzenie miało udowodnić, że „gruby portfel” niekoniecznie oznacza dobrobyt. W ramach akcji, wolontariusze przeszli ul. Piotrkowską w Łodzi „gubiąc” w różnych miejscach portfele wypełnione niezrealizowanymi receptami. Była w nich również zamieszczona informacja o problemie niewykupywania leków.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek