Dziwnie wąska oraz nienaturalnie obfita choinka widnieją na dwóch printach przygotowanych przez agencję reklamową Detusch&Luba.
Z okazji świąt Bożego Narodzenia, celebrowanych także przy stole, duńska agencja przypomina o poważnych zagrożeniach zdrowotnych związanych z nawykami żywieniowymi: zaburzeniach odżywiania (takich jak anoreksja i bulimia) oraz nadwadze. Plakaty informują, że oba zjawiska mają skalę ogólnoświatową. Hasło "Eat, drink and be merry" ("Jedz, pij i ciesz się") nawiązuje do popularnego w krajach anglosaskich powiedzenia, mającego korzenie w biblijnym cytacie "Nic dla człowieka lepszego pod słońcem, niż żeby jadł, pił i doznawał radości" (Koh VIII, 15).
Detusch&Luba zajmuje się przygotowywaniem kampanii reklamowych na potrzeby organizacji pozarządowych i instytucji publicznych.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?
