logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Akcje
   ──────  15.04.2018

#NieKupujKochaj NSZZ Solidarność’80 – akcja pracowników Biedronki



Tuż przed wejściem w życie zakazu handlu w niedzielę, Jeronimo Martins Polska wyemitował w telewizji promocyjny spot z zadowolonymi pracownikami Biedronki radośnie czekającymi na swoich klientów. Reklama informuje, że przed niehandlowymi niedzielami sklepy Biedronka w piątki i soboty będą otwarte o godzinę dłużej. Dodatkowo, w Biedronce pracować będzie 5 tys. więcej osób, a w godzinach największego ruchu wszystkie kasy będą czynne.

– Respektując przepisy prawa, na pierwszym miejscu jak zawsze stawiamy oczekiwania naszych klientów. Dlatego podjęliśmy konkretne działania, aby zapewnić pełną dostępność produktów i sprawną obsługę przy kasach, a dzięki temu zadbać o satysfakcję klientów podczas zakupów. Oczywiście, wszyscy będziemy się uczyli tej nowej sytuacji, dlatego w najbliższych tygodniach bardzo dokładnie będziemy analizować zachowania naszych klientów i – jeśli zajdzie taka potrzeba – wprowadzać kolejne zmiany – opowiadał Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.

W odpowiedzi na pierwszy emisję reklam, związkowcy NSZZ Solidarność’ 80 z Jeronimo Martins Polska przygotowali własny materiał video.  Spot powstał na bazie ich prywatnych fotografii, dzięki nieodpłatnemu zaangażowaniu jednej z agencji reklamowych. Domowe zdjęcia pracowników Biedronki, znakowane hasztagiem #NieKupujKochaj  „(…) pokazują nie tylko to, że pracownicy są bardzo zadowoleni, że muszą pracować dłużej w piątki i w soboty i przychodzić na noc do pracy, ale że cieszą się z wolnych niedziel, że jest to czas przerwy, czas odpoczynku, czas spotkania z najbliższymi – mówi Robert Jacyno rzecznik WZZ Sierpień 80 w Jeronimo Martins Polska.”

#NieKupujKochaj

#NieKupujKochaj Spot dla pracowników, z pracownikami i do społeczeństwa. oraz pracodawców (handlu). Pracownicy sklepu mają w końcu prawo do Wolnej Niedzieli. Nie interesuje nas polityka, światopogląd interesują NAS pracownicy, i ich prawo do wypoczynku. Ten klip to zdjęciowy obraz tego w jaki wspaniały sposób pracownicy wykorzystali swoje dwie pierwsze, wolne niedziele. W kwestii wolnych niedziel chodzi przecież o prawo pracowników handlu do wypoczynku. Tego samego życzymy wszystkim zawodom, które nie są zawodami zabezpieczenia społecznego .A handel na pewno nim nie jest….. Film można kopiować i udostępniać. Film nie jest przeciw komuś, ani przeciw pracodawcom ani klientom. Film jest by pokazać wszystkim ,że w tych kolejkach do kasy obsługują Was ludzie, którzy też mają rodziny, pasje i prawo do odpoczynku w niedzielę.Rzecznik prasowy organizacji zakładowej Robert Jacyno

Opublikowany przez NSZZ Solidarność 80 w Jeronimo Martins Polska S.A.-"Biedronka" 11 kwietnia 2018

„Od 8 kwietnia pracownicy Biedronki z całej Polski wrzucają zdjęcia na zamkniętej grupie dla byłych i obecnych pracowników sieci z hasztagiem #NieKupujKochaj. Na stronie związku mamy taki album ze zdjęciami, oczywiście za zgodą ich autorów. W tym tygodniu premiera klipu do akcji, mamy też profesjonalną agencję, która nieodpłatnie zgra nam klip ze zdjęć pracowników – informuje w mediach społecznościowych Robert Jacyno

Opublikowany przez NSZZ Solidarność 80 w Jeronimo Martins Polska S.A.-"Biedronka" 15 kwietnia 2018

Przedstawiona przez związkowców spotu puenta : „Zmieniamy spojrzenie na wolne niedziele. Kupić zawsze zdążysz, spędzić czas z tymi kogo kochasz, możesz nie zdążyć” to apel do klientów Biedronki. Pracownicy przekonują, że warto poświęcić jeden dzień w tygodniu na spędzanie czasu z bliskimi zamiast na zakupy.

„Film nie jest przeciw komuś, ani przeciw pracodawcom ani klientom. Film jest by pokazać wszystkim ,że w tych kolejkach do kasy obsługują Was ludzie, którzy też mają rodziny, pasje i prawo do odpoczynku w niedzielę” – dodaje R. Jacyno”

Z kolei, Arkadiusz Mierzwa, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska , powiedział w „Rzeczpospolitej”:

– Co do zasady nie komentujemy działalności związków zawodowych. Niemniej jednak podkreślamy, iż jest to inicjatywa związku zawodowego liczącego niespełna 200 członków spośród ok. 65 tysięcy pracowników Biedronki.

kolejna wolna niedziela <3 15.03.2018 Edyta

Opublikowany przez NSZZ Solidarność 80 w Jeronimo Martins Polska S.A.-"Biedronka" 15 kwietnia 2018

biedronka   |  #NieKupujKochaj   |  związkowcy NSZZ Solidarność' 80 z Jeronimo Martins Polska   | 







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek