logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  19.05.2017

Sooo Silly! Infantylne kampanie społeczne dla dorosłych

Niechciany prezent dla kobiet

Relacja z realizacji tej kampanii brzmi dramatycznie. To miały być miłe niespodzianki. Błyskotki przeznaczone tylko dla kobiet. Wyjątkowe jak one. Panie wyciągały po nie ręce – każda przecież chciała złapać prezent kuszący ładnym opakowaniem. Niektórym się udało. Jednak to, co zobaczyły w środku przyprawiło je z pewnością o nieprzyjemny dreszcz. Twórcy kampanii „Chroń życie przed rakiem szyjki macicy” postawili na szok i zdziwienie: gromadząc kobiety w dwóch dużych centrach handlowych ukryli trudny temat pod cukierkową dekoracją, aby w odpowiednim momencie powiedzieć o problemie głośno. Do różowych paczek, które miały łapać kobiety, włożyli maskotki zabójczego wirusa HPV i komplet ulotek informujących, o tym, jak często każda kobieta powinna się badać. HPV jako maskotka wygląda bardziej jak przyjazny Pokemon niż zabójczy wirus. Jedni powiedzą, że to trywializowanie problemu – bo jak później bać się wirusa, który jest ładny i miły w dotyku. Inni natomiast będą argumentować, że w ten sposób można zachęcić do rozmowy na mało przyjemny i stabuizowany temat. W ramach kampanii stworzono również stronę na Facebook’u. Utrzymana jest w podobnej, dziecięcej stylistyce, która z pewnością przypadłaby do gustu nastolatkom. Niewesoły temat sprzedany w lukrowanej formie.



Więcej: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 19.05.2025

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta


  • 12.05.2025

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej


  • 08.05.2025

    Za każdym motocyklistą…


  • 08.05.2025

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze


  • 04.05.2025

    Robert Lewandowski o wykluczeniu


  • 25.04.2025

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek