(Nie)Bezpieczni w sieci – znamy zwycięzców!
Mimo pandemii Covid-19 udało się wybrać zwycięzców „(Nie)Bezpieczni w sieci – konkursu dla NGO na najlepszą kampanię edukacyjną”. Po czterech spotkaniach on-line z uczestnikami drugiego etapu oraz kilku godzinach obrad komisji, wyłoniono laureatów.
Celem plebiscytu jest wzrost świadomości Polaków na temat bezpieczeństwa w sieci. Niezależnie, ile mają lat, warto, by byli świadomymi użytkownikami internetu. W czasie epidemii rośnie popularność szeroko rozumianych usług cyfrowych, a co za tym idzie – wzrasta aktywność cyberprzestępców. Jako NASK ciągle analizujemy otrzymywane zgłoszenia i identyfikujemy coraz bardziej zaawansowane formy cyberataków. Dlatego też powinniśmy systematycznie poszerzać swoją wiedzę o zagrożeniach w sieci i stosować się do zasad bezpieczeństwa – mówi dr inż. Kamil Sitarski, dyrektor NASK. – Jestem przekonany, że laureaci naszego konkursu przyczynią się do wzrostu poziomu świadomości i bezpieczeństwa użytkowników – dodaje.
Kapituła Konkursowa wybrała dwa pomysły, na podstawie których powstaną kampanie medialne. Ich celem będzie wzrost świadomości Polaków na temat bezpiecznego korzystania z sieci.
Laureatem pierwszego miejsca jest Stowarzyszenie Góry Kultury, które zgłosiło do konkursu projekt koncepcji pn. „Bezpieczeństwo to nie bajka”. Do fundacji trafi 10 000 zł nagrody pieniężnej, a 300 000 zł to budżet, który zostanie przeznaczony na realizację kampanii na bazie pomysłu „Bezpieczeństwo to nie bajka”.
Laureatem drugiego miejsca jest Fundacja Warszawski Instytut Bankowości z pomysłem „Aktywny Senior w Cyberprzestrzeni”. Fundacja otrzyma 5 000 zł nagrody pieniężnej. Na realizację kampanii na bazie jej pomysłu zostanie przeznaczone 200 000 zł.
We współpracy z dwiema zwycięskimi organizacjami zostaną zrealizowane kampanie medialne. Postępy w pracach można śledzić na stronie internetowej konkursu.
***
Organizatorem konkursu są Ministerstwo Cyfryzacji oraz Państwowy Instytut Badawczy NASK. Portal kampaniespoleczne.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?