Ruszyła kampania reklamowa – o charakterze społecznym – Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych. W tym roku kampanię w całości przygotowała i realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej. Akcja ta jest częścią prowadzonego już od 3 lat projektu Stowarzyszenia – "Akademii Bezpiecznego Samochodu", który porusza problem nieregularnie wykonywanych przeglądów technicznych.
Spot telewizyjny, który powstał w ubiegłym roku będzie ponownie emitowany w TVP. Produkcja filmowa została zlecona Metro Films, a reżyserowal Rafael Lewandowski.
W tym roku projekt kampanii outdoorowej koncentruje działania reklamowe na haśle „Nie wszystko da się naprawić później”. Kampania billboardowa realizowana jest w dwóch odsłonach – w formie teasera od 16 maja, a rozwiązanie kampanii od 23 maja.
Akademia Bezpiecznego Samochodu jest kampanią zainicjowaną przez firmy działające w branży motoryzacyjnej. Głównym celem kampanii jest uświadomienie uczestnikom ruchu drogowego związku pomiędzy stanem technicznym samochodu a bezpieczeństwem. Tylko 25% polskich kierowców odwiedza warsztat samochodowy w celu kontroli stanu technicznego pojazdu, a 65% z nich korzysta z usług mechanika dopiero wtedy, kiedy samochód jest już zepsuty.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
14.01.2025
Co dzieli i jednoczy Europejczyków?
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?