Ruszyła kampania reklamowa – o charakterze społecznym – Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych. W tym roku kampanię w całości przygotowała i realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej. Akcja ta jest częścią prowadzonego już od 3 lat projektu Stowarzyszenia – "Akademii Bezpiecznego Samochodu", który porusza problem nieregularnie wykonywanych przeglądów technicznych.
Spot telewizyjny, który powstał w ubiegłym roku będzie ponownie emitowany w TVP. Produkcja filmowa została zlecona Metro Films, a reżyserowal Rafael Lewandowski.
W tym roku projekt kampanii outdoorowej koncentruje działania reklamowe na haśle „Nie wszystko da się naprawić później”. Kampania billboardowa realizowana jest w dwóch odsłonach – w formie teasera od 16 maja, a rozwiązanie kampanii od 23 maja.
Akademia Bezpiecznego Samochodu jest kampanią zainicjowaną przez firmy działające w branży motoryzacyjnej. Głównym celem kampanii jest uświadomienie uczestnikom ruchu drogowego związku pomiędzy stanem technicznym samochodu a bezpieczeństwem. Tylko 25% polskich kierowców odwiedza warsztat samochodowy w celu kontroli stanu technicznego pojazdu, a 65% z nich korzysta z usług mechanika dopiero wtedy, kiedy samochód jest już zepsuty.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów