Kasia nie ma farb, Tomek stroju na WF, a Ewa kolejny raz pożycza linijkę koleżance. Przyczyną tych sytuacji nie jest jednak roztargnienie.
Jeden na pięciu uczniów, którzy rozpoczęli nowy rok szkolny, może mieć problem ze skompletowaniem pełnej wyprawki szkolnej. Dlatego Fundacja Pociecha postanowiła pomóc dzieciom z potrzebujących rodzin. Inicjatywa, która ciągle trwa, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wsparciem dzieci ze świetlic środowiskowych.
Akcja "Powrót do szkoły" wyrasta z potrzeb dzieci – mówi Sławomira Wojtyś z Fundacji Pociecha. – Naszym celem było zebrać jak najwięcej środków, które pozwoliłyby na zakup wyprawek dla dzieci z rodzin, których na to nie stać. Chcieliśmy, aby to były wyprawki dopasowane do ich indywidualnych potrzeb.
Kreację kampanii nieodpłatnie stworzyła agencja reklamowa Brand Garden z Wrocławia, firmy Cityboard Media, Clear Channel, Reklama Tęczowa bezpłatnie udostępniły powierzchnie reklamowe we Wrocławiu, MZK Opole powierzchnię reklamową w autobusach, Gazeta Wyborcza, tygodnik Polityka i Forum oraz magazyn Dziecko Najlepsza Inwestycja reklamę w prasie. Spot kampanii został nagrany pro bono przez Mateusza Dźwigałę z zespołu "Zoom", a emitowany był w ramach bezpłatnego czasu antenowego przez Polskie Radio Opole i Polskie Radio Wrocław.
Zbiórka funduszy trwa do 17 września. Więcej informacji znajduje się na stronie Fundacji.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie