Nie tylko leki
Pod hasłem "Nie tylko leki leczą" na początku kwietnia ruszyła kampania Stowarzyszenia Wspierania Onkologii UNICORN, która promuje psychoonkologię w leczeniu choroby nowotworowej oraz zachęca do oddawania 1% podatku na organizację.
Kampania jest kontynuacją zeszłorocznej akcji “Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę” i kolejnym krokiem w przełamywaniu negatywnego przekazu, jaki towarzyszy chorobie nowotworowej.
Akcja zachęca do przekazania 1% podatku na rzecz Centrum Psychoonkologii prowadzonego przez organizację, w którym prowadzone są m.in. warsztaty edukacyjno-terapeutyczne, konsultacje ze specjalistami, rehabilitacja oraz grupy wsparcia dla osób znajdujących się w kryzysie wywołanym chorobą nowotworową.
Kampania uświadamia znaczenie psychoonkologii w walce z chorobą nowotoworową – sukces w walce z rakiem może wesprzeć aktywna postawa. Stowarzyszenie chce być źródłem wiedzy, ośrodkiem budowania nowych postaw wobec choroby i wobec chorych, przebudowy klimatu wokół onkologii, aby słowo „rak” nie kojarzyło się z wyrokiem i wycofaniem z wszelkiej społecznej aktywności.
Kampania została przygotowana we współpracy z agencją reklamową Young & Rubicam Brands, studiem Photo Shop oraz firmami Mediaedge:cia i Ströer Polska.
Ubiegłoroczna odsłona kampanii zajęła 1. miejsce w konkursie Newsweeka w kategorii 'kampanie internetowe 1%’. Tegoroczna edycja znalazła się w półfinale we czterech zgłoszonych kategoriach: 'plakat lokalny, plakat ogólnopolski, prasa lokalna oraz prasa ogólnopolska’.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie