Kreacje / printy, Kampanie, Francja, Komunikacja w rodzinie, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 11.04.2022
Nie prowadź dziecka do domu złego
Rodzice i opiekunowie coraz chętniej dzielą się zdjęciami dzieci w social mediach. Tymczasem pedofile, gwałciciele i inni przestępcy seksualni tylko na to czekają. A sposobów na wykorzystanie wizerunku osoby nieletniej są dziesiątki a nawet setki…
Kampania społeczna, zrealizowana przez francuski oddział agencji MullenLowe, ma na celu ostrzeżenie dorosłych przed zagrożeniami, jakie niosą ich pozornie niewinne działania w internecie. Oraz podniesienie świadomości na temat cyberprzemocy i cyberprzestępczości w ogóle.
Nazwa kampanii:
Don’t bring your child into the wrong home.
Czas:
2022.4.4
Tematy:
Komunikacja w rodzinie, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Francja
Nadawca:
Caméléon Association
Media:
print
Wykonawca:
MullenLowe France, France
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
04.05.2022
Globalny raport o pracy hybrydowej 2022