Kreacje / printy, Kampanie, Francja, Komunikacja w rodzinie, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 11.04.2022
Nie prowadź dziecka do domu złego
Rodzice i opiekunowie coraz chętniej dzielą się zdjęciami dzieci w social mediach. Tymczasem pedofile, gwałciciele i inni przestępcy seksualni tylko na to czekają. A sposobów na wykorzystanie wizerunku osoby nieletniej są dziesiątki a nawet setki…
Kampania społeczna, zrealizowana przez francuski oddział agencji MullenLowe, ma na celu ostrzeżenie dorosłych przed zagrożeniami, jakie niosą ich pozornie niewinne działania w internecie. Oraz podniesienie świadomości na temat cyberprzemocy i cyberprzestępczości w ogóle.
Nazwa kampanii:
Don’t bring your child into the wrong home.
Czas:
2022.4.4
Tematy:
Komunikacja w rodzinie, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Francja
Nadawca:
Caméléon Association
Media:
print
Wykonawca:
MullenLowe France, France
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family