logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Nie pozwólmy, by te igrzyska się wydarzyły
02.04.2021
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Finlandia, Ekologia i środowisko, Inne, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Nie pozwólmy, by te igrzyska się wydarzyły



Salla to najzimniejsza gmina w Finlandii. Ale nawet tutaj mieszkańcy oswajają się z globalnym ociepleniem i przygotowują do organizacji letnich igrzysk olimpijskich w 2032 roku. Efekty ich wysiłków możemy oglądać na filmie poniżej.

House of Lapland, firma zajmująca się promocją Laponii w biznesie filmowym (jako lokacji w produkcjach kinowych czy reklamach) sięgnęła po dość nieoczywiste narzędzia, by chronić i pielęgnować wizerunek regionu jako idealnej „krainy świętego Mikołaja”. Ich kampania Salla 2032, choć została zrealizowana dokładnie na wzór akcji promujących miasta i państwa jako gospodarzy igrzysk olimpijskich, jest jawną parodią. Oprócz absurdalnego klipu, powstała również strona internetowa Save Salla, na której znalazły się m.in. mapa ukazująca rzeczywistość „teraz” i „wkrótce”, czy sklep on-line z gadżetami. Wymyślono nawet maskotkę igrzysk, która przybiera tu postać spoconego, dyszącego z jęzorem na wierzchu renifera.

Twórcy kampanii na przemian: albo puszczają oko do odbiorcy, albo go alarmują – jeżeli nic nie zrobimy, ta surrealistyczna parodia może stać się rzeczywistością.

Ekologia i środowisko film globalne ocieplenie Finlandia Laponia Save Salla


Nazwa kampanii:
Salla 2032
Czas:
2021.2.25
Nadawca:
House of Lapland
Media:
film
Wykonawca:
Africa, Finland
Hasło kampani:
Please, don't let these games happen





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek