Kreacje / printy, Kampanie, Portugalia, Komunikacja w rodzinie, Prawa człowieka, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 01.11.2021
Nie ma słów, by to opisać
Dziecko, które straciło rodziców nazywamy sierotą. Osobę, która straciła współmałżonka – wdową lub wdowcem. A jak nazwać rodzica, który stracił dziecko? Nie ma słów, by to opisać.
Poruszającą kampanię społeczną dla portugalskiej organizacji pozarządowej Acreditar zrealizowała agencja Tux&Gill.
Nazwa kampanii:
Give more time to those without a name
Czas:
2021.10.24
Kraje:
Portugalia
Nadawca:
Acreditar
Media:
film
Wykonawca:
Tux&Gill, Portugal
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.06.2023
Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!
-
31.05.2023
„Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
29.05.2023
Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze
-
26.05.2023
Młodzi influencerzy jak dzieci w kopalni? Prawo nie nadąża za trendami