Kreacje / printy, Kampanie, Portugalia, Komunikacja w rodzinie, Prawa człowieka, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 01.11.2021
Nie ma słów, by to opisać
Dziecko, które straciło rodziców nazywamy sierotą. Osobę, która straciła współmałżonka – wdową lub wdowcem. A jak nazwać rodzica, który stracił dziecko? Nie ma słów, by to opisać.
Poruszającą kampanię społeczną dla portugalskiej organizacji pozarządowej Acreditar zrealizowała agencja Tux&Gill.
Nazwa kampanii:
Give more time to those without a name
Czas:
2021.10.24
Kraje:
Portugalia
Nadawca:
Acreditar
Media:
film
Wykonawca:
Tux&Gill, Portugal
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
07.02.2025
Co Polacy wiedzą o kaucji?
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”