„Nie lękajcie się świętości”
"Świętymi bądźcie" – to hasło kampanii promującej XIV Dzień Papieski, który odbywa się 12 października, w niedzielę poprzedzającą rocznicę wyboru Karola Wojtyły na papieża. Kampania Dnia Papieskiego ma na celu rozpowszechnianie myśli Papieża-Polaka oraz promocję hasła „Jan Paweł II – Świętymi Bądźcie”.
Kampania organizowana jest przez Fundację Świętego Mikołaja wspólnie z Fundacją „Dzieło Nowego Tysiąclecia”. Jak co roku, w czasie obchodów zbierane są fundusze na rzecz programu stypendialnego dla ubogiej i zdolnej młodzieży z terenów wiejskich, prowadzonego przez Fundację „Dzieło Nowego Tysiąclecia”.
W tym roku główne obchody XIV Dnia Papieskiego zaplanowane są na 11 i 12 października. Centralnym elementem będzie koncert dziękczynny na warszawskim Ursynowie. W ramach obchodów odbędą się także: msze święte, czuwania modlitewne w łączności z Ojcem Świętym Franciszkiem, seminaria naukowe, panele dyskusyjne, koncerty oraz liczne wydarzenia kulturalne i sportowe.
Za pozyskanie mediów na rzecz kampanii XIV Dnia Papieskiego odpowiadają: dom mediowy Starcom i Fundacja Świętego Mikołaja. Większość prac przy organizacji kampanii – podobnie jak udostępnienie powierzchni reklamowej na jej potrzeby – wykonywana jest bezpłatnie. Fundacja Świętego Mikołaja wspiera organizację kampanii Dnia Papieskiego od 2005 roku. W tegorocznej edycji w największych miastach Polski wykorzystanych zostanie łącznie prawie 170 billboardów i 300 citylightów.
Film reklamowy XIV Dnia Papieskiego wyemitują telewizje: Focus TV, Polsat, TV Republika oraz właściciele nośników LCD w komunikacji miejskiej oraz galeriach handlowych w kilku miastach Polski. Został on przygotowany niemal w całości przez stypendystów Fundacji "Dzieło Nowego Tysiąclecia". Kampania reklamowa obejmie także ponad 40 tytułów prasowych i rozgłośni radiowych, planowana jest także promocja w internecie.
Kampanii towarzyszy akcja SMS-owa, z której dochód wspiera fundusz stypendialny Fundacji „Dzieło Nowego Tysiąclecia” . Pomocą w ramach programu stypendialnego Fundacji „Dzieło Nowego Tysiąclecia” objętych jest 2500 młodych osób z całej Polski. Wsparcie przeznaczone jest dla uczniów, którzy osiągają wysokie wyniki w nauce – średnią ocen na poziomie minimum 4,8 – a przy tym pochodzą z miejscowości do 20 tys. mieszkańców i znajdują się w trudnej sytuacji finansowej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom