„Nie ładujesz? Wyciągnij!”, „PET-uj do żółtego”, „Nie kręć po alkoholu”, „Dziel gazetę z sąsiadem”, „Weź prysznic, nie kąpiel”, „Warto być za!” – takimi hasłami umieszczonymi na kubkach Kompania Piwowarska przekazuje swoim pracownikom i partnerom „10 priorytetów”. – Chcieliśmy, aby zarówno nasi pracownicy jak i partnerzy codziennie pamiętali o odpowiedzialnym biznesie. – mówi Katarzyna Radecka CSR manager z KP – – Stąd pomysł, aby umilić im poranne picie kawy czy herbaty za pomocą kubeczków z zabawnymi tekstami, które w nieco lżejszy sposób informują o tym co stanowi filozofię KP i zawiera się w 10 priorytetach zrównoważonego rozwoju.”
Kampania „10 priorytetów. Jedna przyszłość” została przeprowadzona we wszystkich krajach, w których SABMiller ma swoje browary. W każdym kraju jest ona ukierunkowana na największe problemy lokalne i posługuje się lokalnymi przykładami. Łączy ją wspólna idea, logo i hasło „10 priorytetów. Jedna przyszłość”.
10 priorytetów zrównoważonego rozwoju KP:
• Przeciwdziałanie nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu,
• Wspólne z dostawcami i klientami zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju
• Poszanowanie praw człowieka,
• Działania na rzecz społeczności lokalnych
• Zmniejszanie skutków HIV i AIDS w obszarach, na które mamy wpływ,
• Przejrzystość informacji o postępach działań na rzecz zrównoważonego rozwoju.
• Zwiększanie produkcji piwa przy wykorzystaniu mniejszej ilości wody,
• Zmniejszanie zużycia energii i emisji dwutlenku węgla,
• Odzysk i recykling odpadów opakowaniowych,
• Optymalizacja procesu gospodarki odpadami.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi