logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > „Nie ładujesz? Wyciągnij!” – priorytety na wesoło
29.09.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

„Nie ładujesz? Wyciągnij!” – priorytety na wesoło



„Nie ładujesz? Wyciągnij!”, „PET-uj do żółtego”, „Nie kręć po alkoholu”, „Dziel gazetę z sąsiadem”, „Weź prysznic, nie kąpiel”, „Warto być za!” – takimi hasłami umieszczonymi na kubkach Kompania Piwowarska przekazuje swoim pracownikom i partnerom „10 priorytetów”. – Chcieliśmy, aby zarówno nasi pracownicy jak i partnerzy codziennie pamiętali o odpowiedzialnym biznesie. – mówi Katarzyna Radecka CSR manager z KP – – Stąd pomysł, aby umilić im poranne picie kawy czy herbaty za pomocą kubeczków z zabawnymi tekstami, które w nieco lżejszy sposób informują o tym co stanowi filozofię KP i zawiera się w 10 priorytetach zrównoważonego rozwoju.”

Kampania „10 priorytetów. Jedna przyszłość” została przeprowadzona we wszystkich krajach, w których SABMiller ma swoje browary. W każdym kraju jest ona ukierunkowana na największe problemy lokalne i posługuje się lokalnymi przykładami. Łączy ją wspólna idea, logo i hasło „10 priorytetów. Jedna przyszłość”.

10 priorytetów zrównoważonego rozwoju KP:
• Przeciwdziałanie nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu,
• Wspólne z dostawcami i klientami zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju
• Poszanowanie praw człowieka,
• Działania na rzecz społeczności lokalnych
• Zmniejszanie skutków HIV i AIDS w obszarach, na które mamy wpływ,
• Przejrzystość informacji o postępach działań na rzecz zrównoważonego rozwoju.
• Zwiększanie produkcji piwa przy wykorzystaniu mniejszej ilości wody,
• Zmniejszanie zużycia energii i emisji dwutlenku węgla,
• Odzysk i recykling odpadów opakowaniowych,
• Optymalizacja procesu gospodarki odpadami.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek