logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Opinie
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Konkurs
zamknij
Opinie
   ──────  24.04.2018

(nie) dobra postawa Kingi Preis ?



Kontrowersyjnym przekazem o zabieraniu matek chorych dzieci do kina, aktorka Kinga Preis reklamuje osiedla mieszkaniowe Dom Development. Jak głosi hasło bilbordów „Dobrzy ludzie powinni mieszkać w dobrym miejscu”. Akcja ma za zadanie promować „dobre postawy”, a sama aktorka od 10 lat współpracuje z Fundacją Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci. Przekaz kampanii reklamowej wzbudza niemałe poruszenie w mediach społecznościowych, ściągając lawinę krytyki internautów. Czy mieszanka  tak silnych emocji, wykorzystująca ludzkie cierpienie z promocją osiedla mieszkaniowego to „dobra postawa” reklamy?

” Parę lat temu miał swoje pięć minut niezwykły pojedynek kibiców ŁKS-u i Widzewa na murach łódzkich bloków i kamienic. Dowiedzieliśmy się, że ŁKS robi herbatę z wody po pierogach, a Widzew nie obiera ananasa ze skórki. Widząc nie tak dawno billboardy Dom Development, pomyślałem, że to piękna komercyjna kontynuacja tamtej kampanii. Tym razem pojedynek odbywa się między Kingą Preis a Bartoszem Kizierowskim. Być może jeszcze kimś innym, ale tak głęboko w tę niezwykle zabawną kampanię nie wnikałem. Hasła na billboardach Dom Development są równie absurdalne, jak te kibicowskie, choć brakuje im nieco lekkości i polotu. No cóż – za pierwszą akcją stoją entuzjaści, a za drugą korporacja i profesjonalna agencja o zwodniczej nazwie Brain. Doceniam również kampanijność przedstawionego rozwiązania. Opowieści w stylu Celebryta X je lody w deszczu można kontynuować w nieskończoność i konsekwentnie budować nowy wizerunek marki Dom Development – marki dla dobrych ludzi. Może tylko niezbyt dobrych w wymyślaniu kampanii reklamowych”.

Autor wypowiedzi: Witold Koroblewski








polecamy ─── 27.01.2021

Covidman i… inne niebezpieczeństwa


Pandemia Covid-19 nie tylko gruntownie przeorała nasze dotychczasowe życie, ale również zdominowała kampanie społeczne na całym świecie. W...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.03.2021

    82% Polaków uważa, że Kościół powinien zachować neutralność wobec polityki


  • 19.12.2020

    43% Polaków odczuło w ostatnim czasie pogorszenie nastroju


  • 10.06.2020

    Jak wspierać dzieci podczas epidemii koronawirusa


  • 03.06.2020

    Od Solara do Opola


  • 27.04.2020

    Czas intuicji


  • 16.04.2020

    Pandemia COVID-19 to doskonały moment na rzucenie palenia i wapowania


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Opinie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa cisteczek