Nie być głupim na Święta
Podpalone włosy, tryskająca krew, kościotrup – animowani bohaterowie kampanii "Dumb Ways to Die" ("Głupie sposoby na śmierć") składają świąteczne życzenia. W internecie pojawiła się kolejna okolicznościowa odsłona znanej kampanii zachęcającej do zachowania ostrożności podczas podróżowania metrem, przygotowanej na zlecenie administracji metra w Melbourne.
Pełną wersję świątecznej piosenki można zakupić w sklepie iTunes, a dochód z niej zostanie przeznaczony na wsparcie Armii Zbawienia (Salvation Army).
W pierwszej odsłonie kampanii (do obejrzenia tutaj) bohaterowie prezentowali różne bezsensowne, tragiczne w skutkach zachowania. Zjedzenie tubki mocnego kleju, połknięcie przeterminowanych lekarstw, czy podpalenie sobie włosów były zestawione z takimi przyczynami śmierci jak upadek z krawędzi peronu i bieganie po torach. Do tej pory pojawiła się też walentynkowa i Halloween’owa edycja akcji.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości