Nie być głupim na Święta
Podpalone włosy, tryskająca krew, kościotrup – animowani bohaterowie kampanii "Dumb Ways to Die" ("Głupie sposoby na śmierć") składają świąteczne życzenia. W internecie pojawiła się kolejna okolicznościowa odsłona znanej kampanii zachęcającej do zachowania ostrożności podczas podróżowania metrem, przygotowanej na zlecenie administracji metra w Melbourne.
Pełną wersję świątecznej piosenki można zakupić w sklepie iTunes, a dochód z niej zostanie przeznaczony na wsparcie Armii Zbawienia (Salvation Army).
W pierwszej odsłonie kampanii (do obejrzenia tutaj) bohaterowie prezentowali różne bezsensowne, tragiczne w skutkach zachowania. Zjedzenie tubki mocnego kleju, połknięcie przeterminowanych lekarstw, czy podpalenie sobie włosów były zestawione z takimi przyczynami śmierci jak upadek z krawędzi peronu i bieganie po torach. Do tej pory pojawiła się też walentynkowa i Halloween’owa edycja akcji.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem