logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Nestlé wybuduje terenowe siłownie
19.07.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Nestlé wybuduje terenowe siłownie



Nestlé ogłosiło wyniki głosowania internautów na lokalizacje, w których firma ufunduje siłownie terenowe w ramach programu „Nestlé porusza Polskę” zorganizowanego z okazji 150-lecia działalności firmy. W ogólnopolskim plebiscycie Nestlé konkurowało ze sobą 710 lokalizacji w całej Polsce. Od końca listopada mieszkańcy wybranych gmin będą mogli aktywnie spędzić czas na świeżym powietrzu.

Pełna lista lokalizacji, które uzyskały największą ilość głosów:

  1. Buczyna, woj. dolnośląskie
  2. Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
  3. Królówka, woj. małopolskie
  4. Purda, woj. warmińsko-mazurskie
  5. Hajnówka, woj. podlaskie
  6. Ruda- Kolonia, woj. lubelskie
  7. Borków, woj. świętokrzyskie
  8. Marki, woj. mazowieckie
  9. Paniówki, woj. śląskie
  10. Handzlówka, woj. podkarpackie
  11. Rzymkowice, woj. opolskie
  12. Olszowa, woj. wielkopolskie
  13. Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
  14. Pabianice, woj. łódzkie
  15. Dzierzgoń, woj. pomorskie
  16. Myślibórz, woj. zachodniopomorskie

W pierwszym etapie programu gminy z całej Polski zgłaszały chęć udziału w konkursie i posiadania siłowni na swoim terenie. W kolejnym etapie, który trwał do 6 lipca internauci swoimi głosami zadecydowali, gdzie powstaną siłownie terenowe Nestlé. 








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek