logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  01.08.2011

Nestlé poszerza Cocoa Plan o Indonezję



Firma Nestlé poszerzyła zasięg Cocoa Plan o rynek indonezyjski. Celem realizowanego projektu jest usprawnianie łańcucha dostaw kakao, podnoszenie jakości i wydajności jego upraw oraz poprawa warunków życia uprawiających je społeczności. Do końca 2015 roku planem zostanie objętych 10 tysięcy indonezyjskich rolników, a przewidywany wzrost produkcji kakao w tym kraju powinien sięgnąć 30%.

Indonezja, jako trzeci co do wielkości po Wybrzeżu Kości Słoniowej i Ghanie producent kakao na świecie może zyskać w ciągu najbliższych lat do 4 milionów USD – z przeznaczeniem na szkolenia rolników, wsparcie łańcucha dostaw i rozwój upraw.

Nestlé inwestuje w inicjatywy związane ze zrównoważonymi uprawami kakao. Od 2009 roku realizuje globalny plan noszący nazwę Cocoa Plan, który łączy działania firmy mające na celu promowanie zrównoważonego i stałego zaopatrzenia w kakao. Jego celem jest stawienie czoła głównym problemom, które dotykają  społeczności uprawiające kakao, zarówno z perspektywy ekonomicznej, społecznej jak i ekologicznej. W ciągu najbliższych 10 lat firma zainwestuje 110 milionów CHF w realizację Cocoa Planu, który opiera się na wynoszącej 60 milionów CHF inwestycji w zrównoważone uprawy kakao  prowadzonej w ciągu ostatnich 15 lat.

Kluczowymi obszarami Cocoa Plan Nestlé są:

  • Szkolenia rolników z technik podnoszenia wydajności upraw. 
  • Inwestycje w badania mające na celu rozwój produkcji dzięki poszukiwaniu nowych odmian kakao. 
  • Poprawa jakości kakao pozyskiwanego przez Nestlé. 
  • Upraszczanie łańcucha dostaw. 
  • Zwiększanie zysków dostawców firmy. 
  • Wzmacnianie łańcucha wartości poprzez bliską współpracę z rolnikami. 
  • Zwiększanie dostępu rolników do edukacji, czystej wody i urządzeń sanitarnych.  

W ramach Cocoa Plan na Wybrzeżu Kości Słoniowej Nestlé realizuje program motywacyjny skierowany do 20 spółdzielni rolniczych. W planach firmy na 2011 rok jest przekazanie rolnikom 600.000 wysokiej jakości, odpornych na choroby sadzonek wyhodowanych w Centrum Badań i Rozwoju w Abidjan (Wybrzeże Kości Słoniowej) oraz cykl szkoleń z zakresu dobrych praktyk w rolnictwie, który obejmie 5 tysięcy plantatorów. W Ekwadorze natomiast pomoc w zakresie podnoszenia jakości upraw otrzymało ponad 1500 plantatorów oraz 27 spółdzielni rolniczych.

Strona programu: www.thecocoaplan.com


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek