logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Nestlé oczyszcza Las Winiarski
18.09.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Nestlé oczyszcza Las Winiarski



Pracownicy oddziału Nestlé Polska w Kaliszu angażują się w lokalne prace porządkowe oraz propagowanie proekologicznej postawy w regionie, m.in. oczyszczając tereny Lasu Winiarskiego nad zalewem Szałe. Akcja ta, z udziałem Organizacji Odzysku Rekopol, zaplanowana jest w tym roku na 9 października, przy okazji 19. edycji Sprzątania Świata. Do tej pory z lasu wyniesiono prawie 3 tony śmieci.

Łączna wartość inwestycji środowiskowych wszystkich jednostek organizacyjnych firmy w kraju wyniesie w latach 2012-2014 ponad 16 mln zł. Plany firmy obejmują m.in. obniżenie zużycia wody i energii w procesach produkcyjnych w zakładach Nestlé, jak i innych obszarach działalności. Od 2008 do 2011 roku wydatki Nestlé w Polsce związane z ochroną środowiska wyniosły 45 mln zł. Dzięki realizowanej polityce ekologicznej firma odnotowała 17% spadek zużycia wody oraz 12% spadek zużycia energii na tonę produktu.

Akcja Sprzątanie Świata odbędzie się w Polsce po raz 19. Za jej organizację i koordynację w kraju odpowiadają Fundacje: Nasza Ziemia i Sprzątanie Świata – Polska. Główne działania w ramach wydarzenia zaplanowane są w dniach 14-16 września 2012. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem „Kocham, lubię, szanuję… nie śmiecę”.

Szczegółowe informacje na temat zaangażowania kaliskiego oddziału Nestlé w poprzednich edycjach Sprzątania Świata dostępne są na stronie www.nestle.pl.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek