W zeszłym tygodniu dziennikarze, aktorzy oraz ambasadorka Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce Natalia Kukulska wyszli na ulice Warszawy, aby zaangażować mieszkańców stolicy w pomoc podopiecznym stowarzyszenia – potrzebującym dzieciom.
Każdy w wybrany sposób próbował zwrócić uwagę przechodniów wysyłając świąteczny sygnał SOS z zaszyfrowanymi potrzebami dzieci. Dorota Gardias miała tablice graficzne, Tomek Mandes posługiwał się gestem, Arek Janiczek próbował wykorzystać światło, a Natalia Kukulska dźwięk.
Akcja miała skłonić do refleksji nad tym, że w Polsce jest 78 tysięcy dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej. Stowarzyszenie SOS w ramach kampanii „Świąteczny sygnał SOS” chce zachęcić do wsparcia w zapewnieniu rodzinnych świąt Bożego Narodzenia swoim podopiecznym. Zebrane podczas kampanii fundusze zostaną w całości przeznaczone dla dzieci z SOS wiosek Dziecięcych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska