W zeszłym tygodniu dziennikarze, aktorzy oraz ambasadorka Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce Natalia Kukulska wyszli na ulice Warszawy, aby zaangażować mieszkańców stolicy w pomoc podopiecznym stowarzyszenia – potrzebującym dzieciom.
Każdy w wybrany sposób próbował zwrócić uwagę przechodniów wysyłając świąteczny sygnał SOS z zaszyfrowanymi potrzebami dzieci. Dorota Gardias miała tablice graficzne, Tomek Mandes posługiwał się gestem, Arek Janiczek próbował wykorzystać światło, a Natalia Kukulska dźwięk.
Akcja miała skłonić do refleksji nad tym, że w Polsce jest 78 tysięcy dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej. Stowarzyszenie SOS w ramach kampanii „Świąteczny sygnał SOS” chce zachęcić do wsparcia w zapewnieniu rodzinnych świąt Bożego Narodzenia swoim podopiecznym. Zebrane podczas kampanii fundusze zostaną w całości przeznaczone dla dzieci z SOS wiosek Dziecięcych.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
11.01.2023
Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia
-
10.01.2023
Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.01.2023
Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online