Wczoraj, pierwszego dnia kalendarzowej wiosny na warszawskim Polu Mokotowskim Natalia Kukulska ze swoim chórem z programu telewizyjnego „Bitwa na Głosy”, młodzież z warszawskich szkół i inni przyjaciele SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce wzięli udział w akcji „Namalujmy dzieciom lepszą przyszłość”.
Za sprawą uczestników imprezy dwa puste billboardy zamieniły się w wiosenne słoneczne plakaty zachęcające do przekazywania 1% podatku na rzecz porzuconych i osieroconych dzieci, podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Do malowania zagrzewał chór Natalii Kukulskiej i zespół muzyków z Pracowni 13 bębnów. Pracami kierował grafficiarz Darek Paczkowski. Efekty pracy można podziwiać przy Polu Mokotowskim w Warszawie, naprzeciwko SGH. Billboardy będą tam wisieć do końca miesiąca.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!