logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Nasza Klasa i wspólne bezpieczeństwo
15.02.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Nasza Klasa i wspólne bezpieczeństwo

Your browser does not support the video tag.


„Dbaj o bezpieczeństwo swoich ludzi. Patrz komu ufasz. Wymyśl sobie ksywkę, nick w sieci. Gdy masz kłopoty związane z Internetem – porozmawiaj z kimś komu ufasz. Bądź ostrożny. Nie spotykaj się z kimś poznanym w sieci. Na To zwróć uwagę w sieci” – radzi portal NaszaKlasa.pl

Aby zadbać o bezpieczeństwo użytkowników serwis stworzył podstronę nk.pl/bezpieczenstwo informującą o zagrożeniach w sieci i sposobach obrony przed nimi. Jej celem jest edukowanie użytkowników w zakresie bezpiecznego korzystania z portalu NK oraz z internetu w ogóle. Jej częścią jest także dział poświęcony zasadom kulturalnego zachowania w sieci oraz strona wskazująca instytucje oferujące pomoc dla ofiar cyberprzemocy.

Dla młodych internautów przygotowano treści edukacyjne w formie komisów oraz specjalnych umów lodówkowych (umowa rodzice-dzieci). Dla rodziców przygotowano wskazówki, na co zwracać uwagę, gdy dziecko korzysta z interentu, kiedy interweniować, jak zapobiegać niepożądanym sytuacjom, gdzie ewentualnie szukać pomocy.

Dodatkowo portal, w ramach obchodów Dnia Bezpiecznego Internetu, uruchomił konta Sekuriona i Protekty oraz przygotował edukacyjny film dla młodzieży pt. „Masz ochotę na fajną zabawę”, który pokazuje konsekwencje nieodpowiedzialnych zachowań w sieci.

Parterami portalu NK, przy realizacji tego projektu są: portal Dziennik Internautów, Komenda Główna Policji oraz Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych.
M. Czerepak








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek