logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  03.11.2009

Narzędzia, modele, standardy – w CSR



Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Komisja Krajowa NSZZ „Solidarność” i firma Deloitte wspólnie realizują projekt „Promocja standardów społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach”, który ma pomóc przedsiębiorstwom w zrozumieniu i wdrażaniu strategii CSR.

Celem projektu jest wypracowanie i dostarczenie zainteresowanym przedsiębiorstwom praktycznej wiedzy służącej podniesieniu umiejętności prowadzenia i oceny działań społecznie odpowiedzialnych. Przygotowywane są narzędzia służące planowaniu i realizacji działań CSR w przedsiębiorstwach oraz publikacja „Ocena stanu CSR w polskich przedsiębiorstwach”.

Organizatorzy chcą przekonać firmy, że strategia CSR ma charakter biznesowy, to znaczy, że jej prawidłowa realizacja skutecznie buduje wartość firmy i pozwala osiągać przewagę konkurencyjną.

Do dyspozycji firm przygotowano model realizacji i oceny pojedynczej Dobrej Praktyki CSR. Jak informują autorzy projektu, jest to metodologiczny przewodnik planowania, wdrożenia i ewaluacji konkretnej aktywności wchodzącej w jeden z obszarów społecznej odpowiedzialności. Narzędzie to ma pozwolić na wnikliwą analizę co najmniej 100 (założenie projektu) Dobrych Praktyk CSR już realizowanych w firmach. W jej efekcie ma powstać całościowy model społecznego zaangażowania przedsiębiorstwa, który będzie odpowiadał na pytanie, co konkretnie powinna robić firma, która chce zasłużyć na miano społecznie odpowiedzialnej. Model zostanie przetestowany w 10 wybranych średnich i dużych firmach.

Projekt zakłada aktywny udział w tworzeniu narzędzi firm. Ma to zapewnić „realistyczność” projektu, tzn. uwzględnianie z jednej strony potrzeb interesariuszy w Polsce, z drugiej zaś faktycznych możliwości przedsiębiorstw.

W ramach projektu został ogłoszony konkurs na Dobre Praktyki najlepiej realizujące strategię CSR w polskich warunkach. Firmy mogą nadsyłać opisy swoich działań do 31 stycznia 2010 r. 20 najciekawszych otrzyma wyróżnienia. Regulamin konkursu i kwestionariusz dostępne są na stronie www.odpowiedzialnafirma.pl

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek