Zimowa aura, sporty, spacery i rozrywki na świeżym powietrzu. Ruszyła zimowa odsłona kampanii "Lub lubelskie", mająca zachęcać turystów do odwiedzania regionu.
Pod hasłem "Na chwilę lub na dłużej" Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego promuje w niej zimowe atrakcje Lubelszczyzny. Po wynikach naszej letniej kampanii, przygotowanej również przez agencję San Markos, zauważyliśmy duży wzrost zainteresowania regionem. Dlatego postanowiliśmy kontynuować kampanię również w zimie, aby pokazać, że zimą nasz region jest równie piękny i ma do zaoferowania wiele atrakcji – mówi Dariusz Donica, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki urzędu marszałkowskiego.
Dzięki zaczerpniętemu z nazwy województwa "Lub" spot pokazuje alternatywy, które oferuje ta część Polski – tłumaczy Piotr Zajlich, dyrektor kreatywny San Markos.
15-sekundowy spot będzie emitowany w Polsacie, TVN i TVP do końca lutego. Poprzednią odsłonę kampanii można zobaczyć tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie