logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Narkotyki w kreskówce
23.02.2009
Tematy: Wydarzenia

Narkotyki w kreskówce



Dwie absolwentki Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. L. Schillera w Łodzi, Anna Błaszczyk i Paulina Majda, stworzyły animację opisującą problemy polityki narkotykowej. „International Drug Policy, Animated Report 2009” to 7-minutowy film utrzymany w konwencji plakatowej.

Animacja podsumowuje ostatnie 10 lat światowych działań przeciw narkotykom. Ukazuje problemy związane z rozprzestrzenianiem się narkotyków, uzależnieniem i łamaniem praw człowieka. Pokazuje m.in. która z narodowości dominuje w więzieniach w USA i w jaki sposób karze się tam ciężarne, które miały kontakt z narkotykami, z jakimi kłopotami spotykają się osoby używające heroiny w Rosji, jak drastyczne kary stosują Chiny czy Tajlandia wobec osób, które miały jakikolwiek kontakt z nielegalnymi substancjami

Film został wyprodukowany przez łódzkie studio Se-ma-for. Za muzykę odpowiedzialny jest były wokalista Oddziału Zamkniętego Krzysztof Jaryczewski. Animacja powstała w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej.

Premiera filmu odbędzie się 5 marca w warszawskiej Galerii Zachęta podczas konferencji „Świat bez narkotyków? Dyskusja o obecnej polityce narkotykowej przed spotkaniem ONZ”. Później film będzie dostępny w internecie.
M. Kryńska / wprost24








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek