Na konkurs organizowany przez Fundację We Are Water firmy Roca nadesłano 275 prac: dokumentów, animacji oraz filmów w formacie Instagram. Prace odpowiadały m.in. na pytania: Jak będzie wyglądał świat, kiedy zabraknie wody na Ziemi? Dlaczego oszczędzanie naturalnego surowca jest tak ważne?
Do 25 maja 2014 na www.wearewater.org można oddać głos na jedną z finałowych realizacji. Głosować można również za pośrednictwem profilu na portalu społecznościowym Facebook. Celem festiwalu organizowanego przez Fundację We Are Water jest propagowanie talentu twórców, którzy potrafią zwrócić uwagę innych na problem deficytu wody na świecie oraz edukowanie społeczeństwa w tej kwestii. Laureat publiczności otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1000 euro.
Roca oferuje produkty wyposażenia łazienki.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska