Na konkurs organizowany przez Fundację We Are Water firmy Roca nadesłano 275 prac: dokumentów, animacji oraz filmów w formacie Instagram. Prace odpowiadały m.in. na pytania: Jak będzie wyglądał świat, kiedy zabraknie wody na Ziemi? Dlaczego oszczędzanie naturalnego surowca jest tak ważne?
Do 25 maja 2014 na www.wearewater.org można oddać głos na jedną z finałowych realizacji. Głosować można również za pośrednictwem profilu na portalu społecznościowym Facebook. Celem festiwalu organizowanego przez Fundację We Are Water jest propagowanie talentu twórców, którzy potrafią zwrócić uwagę innych na problem deficytu wody na świecie oraz edukowanie społeczeństwa w tej kwestii. Laureat publiczności otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1000 euro.
Roca oferuje produkty wyposażenia łazienki.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

