logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  01.12.2011

Najlepsze Raporty Społeczne 2011



Dzisiaj wręczono nagrody w 5. edycji konkursu „Raporty Społeczne”, w którym nagradzane są najlepsze raporty firm z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Główną nagrodę w konkursie zdobył Polski Koncern Naftowy ORLEN, nagrodę Ministerstwa Gospodarki otrzymała firma Cemex Polska, za najlepszy debiut uznano raport firmy GlaxoSmithKlinePharmaceuticals. Wyróżnienie specjalne otrzymała Telekomunikacja Polska, a internauci nagrodzili Kompanię Piwowarską.

Zwycięzców konkursu ogłoszono podczas Gali Finałowej Konkursu „Raporty Społeczne 2011”, która odbyła się w Centrum Zielna w Warszawie. Podczas Gali dyskutowano na temat stanu raportowania społecznego na rynku polskim z perspektywy 5 lat istnienia Konkursu, znaczenia raportowania danych pozafinansowych oraz przyszłości raportowania na przykładzie wytycznych Global Reporting Initiative.

ZWYCIĘZCY

  • Nagroda Główna: Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A., raport „Odpowiedzialny Rozwój”

Szczególną uwagę Jury konkursu zwróciło: wytrwałość i zachowanie ciągłości raportowania, utrzymanie wysokiego poziomu raportowania w oparciu o standard.

  • Nagroda Ministerstwa Gospodarki: Cemex Polska Sp. z o.o., „Raport zrównoważonego rozwoju CEMEX Polska 2010”

Szczególną uwagę Jury konkursu zwróciło: wyważenie, umiejętne przedstawienie systemów zarządzania, czytelne przedstawienie specyfiki sektora w odniesieniu do wyzwań CSR.

  • Najlepszy debiut: GlaxoSmithKlinePharmaceuticals S.A., „Raport Społeczny GlaxoSmithKlinePharmaceuticals”

Szczególną uwagę Jury konkursu zwróciło: bardzo dobre przygotowanie pierwszego raportu w historii firmy, wyważenie i krytyczna analiza tematów, logika raportu oparta na oczekiwaniach interesariuszy, weryfikacja raportu.

  • Wyróżnienie specjalne:Telekomunikacja Polska S.A., „Raport społecznej odpowiedzialności Grupy TP”

Szczególną uwagę Jury konkursu zwróciło: uwzględnienie głosów wielu grup interesariuszy, całościowe przedstawienie procesu dialogu z interesariuszami opartego na standardzie AA1000, weryfikacja raportu.

  • Nagroda internautów: Kompania Piwowarska S.A., „Raport zrównoważonego rozwoju Kompanii Piwowarskiej”. W głosowaniu wzięło udział 625 internautów.

Głównym celem konkursu „Raporty Społeczne”, organizowanego przez CSR Consulting, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i PwC, jest zwrócenie uwagi na znaczenie raportowania społecznego, wskazanie dobrych praktyk w tym zakresie oraz nagrodzenie raportów podejmujących kwestie związane z zaangażowaniem społecznym, środowiskiem naturalnym i zrównoważonym rozwojem. Zgłoszone do konkursu raporty zostały ocenione przez niezależne jury według kryteriów zaufania, kompletności i komunikacji.

Wszystkie raporty oraz więcej informacji o konkursie znajdują się na stronie www.raportyspoleczne.pl. Bieżące wiadomości na temat raportowania społecznego dostępne są na stronie www.facebook.com/Raportyspoleczne.

Konkurs objęty jest patronatem Ministerstwa Gospodarki. Patronat medialny nad konkursem objęły portale kampaniespoleczne.pl i Proto.pl oraz BIZON – program Radia PIN.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


  • 11.10.2022

    Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek