Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na problem dzieci i młodzieży nieprzystosowanej społecznie, a także naświetlenie działalności mało znanego, łódzkiego Stowarzyszenia Profilaktyki i Resocjalizacji „AD REM”. Dwa spoty przygotował Bartosz Kruhlik. Jak wyjaśnia autor projektu – To w oczach patrzącego powstają błyskawiczne oceny drugiej osoby. Widząc bezdomnego, często odwracamy wzrok. Ale ta sama osoba w innym kostiumie, w innej roli społecznej do której jesteśmy przyzwyczajeni, którą mamy w pewien sposób oswojoną, wzbudziłaby w nas skrajnie odmienną emocję. Zależało mi na tym, żeby widz w trakcie oglądania spotu sam poczuł pewną niewygodę, konsternację i został z refleksją, że życie nie jest czarno-białe. Więcej o akcji na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl .
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz