Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na problem dzieci i młodzieży nieprzystosowanej społecznie, a także naświetlenie działalności mało znanego, łódzkiego Stowarzyszenia Profilaktyki i Resocjalizacji „AD REM”. Dwa spoty przygotował Bartosz Kruhlik. Jak wyjaśnia autor projektu – To w oczach patrzącego powstają błyskawiczne oceny drugiej osoby. Widząc bezdomnego, często odwracamy wzrok. Ale ta sama osoba w innym kostiumie, w innej roli społecznej do której jesteśmy przyzwyczajeni, którą mamy w pewien sposób oswojoną, wzbudziłaby w nas skrajnie odmienną emocję. Zależało mi na tym, żeby widz w trakcie oglądania spotu sam poczuł pewną niewygodę, konsternację i został z refleksją, że życie nie jest czarno-białe. Więcej o akcji na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl .
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym