logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  10.03.2013

Najlepsze akcje obywatelskie 2012 - głosowanie Czytelników

Turniej Piłkarski Orlików rocznika 2002 pod patronatem Dyrektora ZOZ Lotnicze Pogotowie Ratunkowe – Jaktorów odbył się 9 września 2012. Celem akcji była promocja sportu na terenach wiejskich, a zwłaszcza aktywności fizycznej dzieci i młodzieży, w tym rekreacji rodzinnej. Jako kolejne cele organizator wymienia podnoszenie świadomości uczestników imprezy na temat teoretycznego i praktycznego zastosowania metod pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach udzielania pierwszej pomocy oraz integrację społeczności lokalnej, w tym również podmiotów gospodarczych oraz instytucji. Grupą docelową turnieju była młodzież szkolna z gminy Jaktorów oraz powiatu grodziskiego, rodzice, sąsiedzi oraz pozostali mieszkańcy tego rejonu, a także podmioty prawa handlowego oraz organizacje i służby lokalne. Podczas imprezy miały miejsce rozgrywki sportowe dla drużyn oraz gry, zabawy i konkursy dla gości na stadionie, nauka pierwszej pomocy przedmedycznej, pokazy Pawła Skóry, mistrza świata i Europy we freestylu oraz pokazy sprzętu i wozów straży pożarnej, policji, służb ratownictwa medycznego. W rozgrywkach sportowych brało udział ponad 100 sportowców, każdy z nich otrzymał nagrody rzeczowe oraz dyplomy z autografem T. Majewskiego. W trakcie całego dnia trwania imprezy, na stadionie gościło kilkaset osób, w tym rodziny z małymi dziećmi. Impreza została zorganizowana dzięki darczyńcom i sponsorom. Budżet imprezy (usługi, nagrody, art. spożywcze, występy itp.) organizator ocenia na około 15-20 tys. zł. Wszystko to zgromadził samodzielnie. Promocja opierała się na artykułach na stronach internetowych, w gazetach, audycjach w radio, plakatach, ulotkach i banerach partnerów, a także w trakcie prowadzenia imprezy przez spikera. Zdaniem organizatora kampania dotarła do kierowanego grona odbiorców na terenie lokalnym, o czym mają świadczyć opinie po zakończeniu kampanii oraz frekwencja. Organizator planuje ogólnopolskie rozgrywki piłkarskie dla chłopców z rocznika 2003 w czerwcu 2013. Więcej o akcji na stronie konkurs.kampaniespołeczne.pl.








CZYTAJ TEŻ:


  • 07.11.2025

    Stare Telefony Działają Cuda


  • 03.11.2025

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych


  • 23.10.2025

    Tiszert. T-Search


  • 23.10.2025

    Ciche sygnały


  • 22.10.2025

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie


  • 22.10.2025

    Holokaust, powtórz


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek