Król, olbrzym, kucharz czy lekarz? W których z tych ról najbardziej odnajduje się facet? Według najnowszej kampanii Fundacji Mamy i Taty najlepiej jest zostać ojcem.
Kampanię zrealizowana przez agencję Telescope skierowano do mężczyzn, którzy odkładają decyzję o potomstwie. Z badań zleconych przez fundację wynika, że często jest to spowodowane poczuciem strachu przed utratą wolności, stabilizacją czy niedogodnymi warunkami finansowymi.
Działania mają podnieść rangę ojcostwa, które nierzadko ma negatywny wydźwięk w mediach. Rodzicielstwo może być niesamowitą przygodą oraz przeobrażeniem chłopca w prawdziwego mężczyznę.
Za reżyserię odpowiada Iwona Bielecka, zdjęcia do plakatów wykonał Maciej Cioch, spot wyprodukowała Papaya Films.
Katarzyna Kwiatkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie