Połowa ludzi, u których zdiagnozowano chorobę nowotworową, boi się powiedzieć o tym swojemu pracodawcy. Każdy przypadek z powyższych pięćdziesięciu procent to osobista tragedia i cierpienie.
W ramach inicjatywy Working With Cancer powstała kampania społeczna, mająca na celu promowanie idei wsparcia osób chorych na raka w najtrudniejszym dla nich momencie w miejscach pracy. Bohaterów filmu – od wysokiej klasy specjalistów po robotników, od szefów korporacji po kasjerki w supermarkecie – oglądamy w sytuacji, gdy znają już swoją diagnozę, ale jeszcze nikomu o niej nie powiedzieli. Wszyscy zachowują się jak gdyby nigdy nic: rozmawiają, uśmiechają się. Dosłownie „robią dobrą minę do złej gry”. W sytuacji gdy najbardziej ze wszystkiego potrzebują spokoju, wsparcia i zrozumienia, są ze swoją chorobą zupełnie sami. Zarówno przejmujący film jak i cała kampania zostały wysoko ocenione przez branżę, czego efektem jest główna nagroda podczas tegorocznej edycji Clio Awards:
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
01.07.2024
To ci nie przypadnie do smaku
-
01.07.2024
Dzieci powinny być dziećmi
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
25.06.2024
House of Terror