logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Najbardziej lubiane spoty
10.12.2009
Tematy: Wydarzenia

Najbardziej lubiane spoty



Trwa druga edycja „SPOTERS” – konkursu na najbardziej lubiane przez młodzież spoty reklamowe. Na nominowane reklamy można głosować do 24 grudnia na stronie www.spoters.pl.

W konkursie głosuje się na filmy reklamowe nominowane w sześciu kategoriach – tegoroczna edycja konkursu wzbogacona jest o kategorię kampanie społeczne pn. „Ważne sprawy”. Oto nominacje do nagrody w tej kategorii:
– Brałeś nie jedź
– Kocham Reaguję
– Piłeś nie jedź
– SOS wioski dziecięce
– Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami

Informacje o wynikach konkursu zostaną ogłoszone 28 stycznia podczas gali finałowej. Dodatkowo, jeden z nominowanych spotów otrzyma Grand Prix. Zwycięskie kreacje otrzymają czas antenowy na emisję kampanii na kanałach z portfolio MTV Networks Polska, Viva Polska i MTV Polska.

Spoters to jedyny w Polsce konkurs, w którym wszystkie zgłoszone reklamy badane są przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych pod względem ich atrakcyjności przekazu. Nagroda główna – kampania telewizyjna, przyznawana jest przez młodzież, do której skierowana jest reklama.

Plebiscyt organizowany jest przez MTV Networks Polska oraz Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych At Media przy współpracy Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych oraz Agencji Interaktywnej Netizens.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek