Trwa druga edycja „SPOTERS” – konkursu na najbardziej lubiane przez młodzież spoty reklamowe. Na nominowane reklamy można głosować do 24 grudnia na stronie www.spoters.pl.
W konkursie głosuje się na filmy reklamowe nominowane w sześciu kategoriach – tegoroczna edycja konkursu wzbogacona jest o kategorię kampanie społeczne pn. „Ważne sprawy”. Oto nominacje do nagrody w tej kategorii:
– Brałeś nie jedź
– Kocham Reaguję
– Piłeś nie jedź
– SOS wioski dziecięce
– Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami
Informacje o wynikach konkursu zostaną ogłoszone 28 stycznia podczas gali finałowej. Dodatkowo, jeden z nominowanych spotów otrzyma Grand Prix. Zwycięskie kreacje otrzymają czas antenowy na emisję kampanii na kanałach z portfolio MTV Networks Polska, Viva Polska i MTV Polska.
Spoters to jedyny w Polsce konkurs, w którym wszystkie zgłoszone reklamy badane są przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych pod względem ich atrakcyjności przekazu. Nagroda główna – kampania telewizyjna, przyznawana jest przez młodzież, do której skierowana jest reklama.
Plebiscyt organizowany jest przez MTV Networks Polska oraz Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych At Media przy współpracy Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych oraz Agencji Interaktywnej Netizens.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
11.01.2023
Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia
-
10.01.2023
Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.01.2023
Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online