logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Nagrodzone metro
08.04.2009
Tematy: Wydarzenia

Nagrodzone metro



W tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu „Metro Awards 2009” dwie nagrody główne zdobyło Metro Warszawskie.

Zdobywając nagrodę w kategorii Best Maintenance Programme (najlepszy program utrzymania), Metro Warszawskie pokonało w finale Metro St. Louis, Seoul Metro, SMRT Singapur – Metro Singapur oraz London Underground/Tubelines.

Drugą nagrodą jest Special Merit Award for Commitment to the Environment (nagroda specjalna za zaangażowanie na rzecz ochrony środowiska). W finale do tej kategorii nagrody zostały zgłoszone także: SMRT Singapur – Metro Singapur, Delhi Metro Rail Corporation oraz Calgary Transit.

Dodatkowo Metro Warszawskie zostało finalistą w dwóch innych kategoriach: Best Passenger Experience (najlepsza obsługa pasażerów) oraz Most Innovative Approach to Station Development (najbardziej nowatorskie podejście do rozbudowy i wykorzystania stacji)

Jury konkursu tworzyli dziennikarze specjalizujący się w zagadnieniach metra, przedstawiciele firm consultingowych i fachowcy zajmujący się bezpośrednio funkcjonowaniem metra. Nagrody zostały wręczone 31 marca podczas dorocznej konferencji MetroRail 2009, która w tym roku odbyła się w Londynie.

W konkursie „Metro Awards” bierze udział ponad 100 operatorów, często z wielkimi tradycjami, ogromnymi środkami na rozwój i eksploatację. W ubiegłorocznej edycji konkursu Metro Warszawskie otrzymało nagrody w kategoriach Najlepsza Stacja i Najlepszy Maszynista Metra.
M. Czerepak








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek