logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  19.11.2010

Nagroda za wspieranie młodych skoczków



Narodowy Program Rozwoju Skoków Narciarskich „Szukamy Następców Mistrza”, realizowany przez Polski Związek Narciarski oraz Grupę LOTOS S.A., został zwycięzcą konkursu nagród biznesu sportowego DEMES 2010 w kategorii „Sport dzieci i młodzieży”.

18 listopada br., podczas gali wręczenia Nagród Biznesu Sportowego w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie przyznawano po raz siódmy Statuetki DEMES. Nagrody służą m.in. promowaniu działań i osób i instytucji związanych ze sportem. W tym roku przyznano aż dwanaście statuetek w różnych kategoriach.

Z uwagi na antyczne przywiązanie do sportu i umiłowanie wszelkich imprez sportowych organizatorzy postanowili zaczerpnąć z helleńskiej kultury nazwę statuetki – starożytna Grecja podzielona była bowiem na okręgi zwane demesami.

Do organizatorów konkursu spłynęło blisko 140 zgłoszeń. Przy wyborze laureatów w kategorii Sport Dzieci i Młodzieży uwzględniano zasięg terytorialny, cykliczność imprezy, organizację, medialność, promocję i marketing oraz współpracę ze sponsorami.

W tej kategorii zwycięzcą został wspólny projekt Grupy LOTOS i PZN. Współdziałając z Polskim Związkiem Narciarskim, LOTOS wspiera Narodowy Program Rozwoju Skoków Narciarskich zorganizowany pod hasłem „Szukamy Następców Mistrza”. Program powstał w 2004 roku i jest adresowany do najmłodszych skoczków narciarskich, którym spółka funduje co roku niezbędny sprzęt oraz stypendia sportowe. Integralną częścią akcji jest cykl turniejów LOTOS Cup, odbywających się na wielu krajowych skoczniach narciarskich. W ramach Narodowego Programu Rozwoju Skoków Narciarskich swoje umiejętności doskonalili już m.in. Kamil Stoch, Łukasz Rutkowski czy Maciej Kot, którzy reprezentują Polskę podczas konkursów Pucharu Świata.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


  • 06.04.2023

    Mastercard przyspiesza wprowadzenie do obiegu ekologicznych kart płatniczych


  • 05.04.2023

    Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek