Narodowy Program Rozwoju Skoków Narciarskich „Szukamy Następców Mistrza”, realizowany przez Polski Związek Narciarski oraz Grupę LOTOS S.A., został zwycięzcą konkursu nagród biznesu sportowego DEMES 2010 w kategorii „Sport dzieci i młodzieży”.
18 listopada br., podczas gali wręczenia Nagród Biznesu Sportowego w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie przyznawano po raz siódmy Statuetki DEMES. Nagrody służą m.in. promowaniu działań i osób i instytucji związanych ze sportem. W tym roku przyznano aż dwanaście statuetek w różnych kategoriach.
Z uwagi na antyczne przywiązanie do sportu i umiłowanie wszelkich imprez sportowych organizatorzy postanowili zaczerpnąć z helleńskiej kultury nazwę statuetki – starożytna Grecja podzielona była bowiem na okręgi zwane demesami.
Do organizatorów konkursu spłynęło blisko 140 zgłoszeń. Przy wyborze laureatów w kategorii Sport Dzieci i Młodzieży uwzględniano zasięg terytorialny, cykliczność imprezy, organizację, medialność, promocję i marketing oraz współpracę ze sponsorami.
W tej kategorii zwycięzcą został wspólny projekt Grupy LOTOS i PZN. Współdziałając z Polskim Związkiem Narciarskim, LOTOS wspiera Narodowy Program Rozwoju Skoków Narciarskich zorganizowany pod hasłem „Szukamy Następców Mistrza”. Program powstał w 2004 roku i jest adresowany do najmłodszych skoczków narciarskich, którym spółka funduje co roku niezbędny sprzęt oraz stypendia sportowe. Integralną częścią akcji jest cykl turniejów LOTOS Cup, odbywających się na wielu krajowych skoczniach narciarskich. W ramach Narodowego Programu Rozwoju Skoków Narciarskich swoje umiejętności doskonalili już m.in. Kamil Stoch, Łukasz Rutkowski czy Maciej Kot, którzy reprezentują Polskę podczas konkursów Pucharu Świata.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany
-
06.04.2023
Mastercard przyspiesza wprowadzenie do obiegu ekologicznych kart płatniczych
-
05.04.2023
Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli