logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  09.01.2013

Nagroda za komunikację dla programu Śniadanie Daje Moc



League of American Communications Professionals (LACP) przyznało srebrną nagrodę Magellana kampanii edukacyjnej „Śniadanie Daje Moc”. W tym roku o statuetki Magellan Awards konkurowało 400 projektów z 12 państw. Program Partnerstwo dla Zdrowia – koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka, znalazł się na 35. miejscu na międzynarodowej liście TOP 50 kampanii komunikacyjnych 2012 roku.

Celem LACP jest tworzenie platformy do dialogu między podmiotami zajmującymi się komunikacją i wyróżnianie projektów w tej dziedzinie. Eksperci analizujący kampanię ocenili kluczowe komunikaty kampanii jako klarowne i dostosowane do zainteresowań grupy docelowej. Wysokie noty uzyskała również realizacja programu edukacyjnego oraz jej mierzalne i długofalowe rezultaty.

Program „Śniadanie Daje Moc” został w 2012 wyróżniony publikacją w X. raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu, nagrodą Know Health przyznawaną przez Forum Medicum, podwójnym Złotym Spinaczem oraz brązową statuetką Stevie (International Business Award).

Akcja podkreśla rolę śniadania jako najważniejszego posiłku niezbędnego dla prawidłowego rozwoju i funkcjonowania ucznia a także uczyła najmłodszych podstaw prawidłowej diety, opracowanych przez Instytut Matki i Dziecka. Do programu przyłączyło się w tym roku 4690 szkół z całej Polski, a 8 listopada odbyły się wspólne śniadania edukacyjne dla dzieci. Na bazie zmieszczonych na platformie www.sniadaniedajemoc.pl materiałów od września w szkołach powstawały Kluby Śniadaniowe, w których nauczyciele przeprowadzali 12 śniadań edukacyjnych zgodnie z 12 zasadami zdrowego odżywiania. Projekt będzie rozbudowywany i kontynuowany także w 2013 roku.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek