Nagroda za komunikację dla programu Śniadanie Daje Moc
League of American Communications Professionals (LACP) przyznało srebrną nagrodę Magellana kampanii edukacyjnej „Śniadanie Daje Moc”. W tym roku o statuetki Magellan Awards konkurowało 400 projektów z 12 państw. Program Partnerstwo dla Zdrowia – koalicji firm Danone, Lubella, Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka, znalazł się na 35. miejscu na międzynarodowej liście TOP 50 kampanii komunikacyjnych 2012 roku.
Celem LACP jest tworzenie platformy do dialogu między podmiotami zajmującymi się komunikacją i wyróżnianie projektów w tej dziedzinie. Eksperci analizujący kampanię ocenili kluczowe komunikaty kampanii jako klarowne i dostosowane do zainteresowań grupy docelowej. Wysokie noty uzyskała również realizacja programu edukacyjnego oraz jej mierzalne i długofalowe rezultaty.
Program „Śniadanie Daje Moc” został w 2012 wyróżniony publikacją w X. raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu, nagrodą Know Health przyznawaną przez Forum Medicum, podwójnym Złotym Spinaczem oraz brązową statuetką Stevie (International Business Award).
Akcja podkreśla rolę śniadania jako najważniejszego posiłku niezbędnego dla prawidłowego rozwoju i funkcjonowania ucznia a także uczyła najmłodszych podstaw prawidłowej diety, opracowanych przez Instytut Matki i Dziecka. Do programu przyłączyło się w tym roku 4690 szkół z całej Polski, a 8 listopada odbyły się wspólne śniadania edukacyjne dla dzieci. Na bazie zmieszczonych na platformie www.sniadaniedajemoc.pl materiałów od września w szkołach powstawały Kluby Śniadaniowe, w których nauczyciele przeprowadzali 12 śniadań edukacyjnych zgodnie z 12 zasadami zdrowego odżywiania. Projekt będzie rozbudowywany i kontynuowany także w 2013 roku.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

